Un Lamborghini sobrevola Sarrià

Un espectacular cotxe, anomenat Revuelto, va ser traslladat amb grua per a la seva presentació en societat. A més, Beckham va animar l’estrena d’una ‘boutique’ al passeig de Gràcia.

Un Lamborghini sobrevola Sarrià

Joan Vehils

3
Es llegeix en minuts
Joan Vehils

Els veïns del carrer de Margenat, al barri de Sarrià, van al·lucinar dimarts al despertar-se i observar un Lamborghini de color taronja que sobrevolava les seves cases. No es tractava ni d’un somni ni d’un muntatge ni d’una visió. Una grua gegant de més de 20 metres traslladava el nou Lambo, de nom Revuelto, des del carrer fins als jardins del Club Metropolitan per realitzar una exclusiva presentació.

No hi ha gaires persones que puguin comprar-se un cotxe de 1.015 cavalls de potència que arriben als 350 km/h i amb un preu mínim que ronda els 420.000 euros, però algunes eren allà. Un d’ells és l’excèntric empresari i youtuber de Badalona José Elías. El president d’Audax va aparèixer "microfonat" de dalt a baix per retransmetre la seva experiència personal a través de les xarxes socials. I, és clar, va ser el primer a pujar a l’interior del vehicle.

També hi havia l’exfutbolista del Barça Éric Abidal; el cirurgià Josep Fuster; la propietària de l’edifici Iradier, Rosa Carcas; la directora de Comunicació de Barcelona Global, Esther Grávalos, i l’empresari del món de l’oci i la restauració i exdirectiu del Barça, Javier Bordas. Ell inaugurarà el primer beach club de Barcelona dimecres vinent a les instal·lacions del Club Natació Barcelona, que es dirà Bastian Beach.

Toros i noms

Va prendre la paraula el CEO de Metropolitan, Albert Soler, també executiu molt vinculat a l’esport i a la ciutat, i van tancar l’acte el director de Lamborghini Barcelona, Julio Manteca, i el responsable de màrqueting de la marca a Itàlia, Alessio Soligo. Soler va explicar l’aposta de Metropolitan per la tecnologia i el disseny i per oferir els clients d’aquesta cadena de fitnes i benestar experiències úniques. Per cert, el Revuelto pren el seu nom d’un toro de lídia especialment inquiet que va irrompre a les arenes de Barcelona en la dècada de 1880. La seva bravura i el seu esperit indomable van inspirar Lamborghini per donar nom a aquest model innovador. Vaja, que Barcelona torna a estar de moda, encara que sigui recordant les ja desaparegudes corrides de toros.

Una prova més que la ciutat està en auge és que un dia es presenta l’últim model de cotxe i l’endemà apareix David Beckham pel passeig de Gràcia, o un doctor internacional presenta una medicació que pot fer la volta al món. El president del club on actualment juga Leo Messi va aterrar dimarts per inaugurar la primera boutique monomarca que Tudor ha obert a Espanya.

Jordi Rabat i el CEO de Tudor,Eric Pirson, van ser els responsables de tallar la cinta del nou espai en una jornada que va acabar amb l’exfutbolista del Reial Madrid a les instal·lacions del vaixell de la Copa Amèrica, Alinghi Red Bull Racing. La botiga està situada a pocs metres de la Casa Batlló, i la presència de Beckham va aixecar passió entre uns sorpresos turistes que passejaven per allà.

Investigació mèdica

Uns metres més amunt, a la Sala B de Luz de Gas, dos autèntics cracs de la medicina –això sí, menys adinerats que Beckham– presentaven un interessant estudi sobre la medicació antiretroviral contra el VIH que podria ser útil per a l’Alzheimer i l’envelliment. Es tracta d’un estudi realitzat per la Fundació Lluita Contra les Infeccions, presentat pel doctor Bonaventura Clotet, que va tenir el suport de l’exconseller de Sanitat Josep Maria Argimón i d’alguns empresaris com Jan Andreu i Jou Sanfeliu.

Notícies relacionades

És a dir, que tot el treball d’investigació que fa anys que realitza el doctor Clotet sobre el VIH es pot aprofitar ara per poder tenir un millor envelliment. Ara bé, necessiten finançament per continuar investigant.

Per acabar, una experiència innovadora que ve de camí. Al nou restaurant IIluzione, que està situat a l’Hotel Hesperia de la Diagonal, no només se serveix un excel·lent menjar italià, sinó que també preparen noves experiències. El 20 de juny, a través de la gastronomia, prometen una immersió entre la interacció harmoniosa que existeix entre la vista, el gust i l’emoció.