Les pluges causen retards i cancel·lacions a l’aeroport del Prat

Terminal 1 del Aeropuerto de El Prat /
Desenes de vols, tant de sortida com d’arribada, van patir ahir retards a l’aeroport de Barcelona, fins i tot cancel·lacions, per les pluges que van caure per gairebé tot Catalunya des de primera hora del matí. Dels avions que s’havien d’enlairar o aterrar entre les 9.00 i les 15.00 hores, més del 50% van patir retards de diversos minuts o fins i tot de tres hores, segons es podia comprovar a la pàgina web de la infraestructura.
El nucli tempestuós es va situar durant tot el matí davant el mar i va impedir enlairaments i aterratges de gran part de les aerolínies a l’aeroport del Prat. Els retards van ser generalitzats, amb demores d’entre una i quatre hores.
Aena va confirmar així mateix que l’única causa de les afectacions era aquesta tempesta, que va perjudicar una àrea molt extensa al Mediterrani fins al control de Marsella. No obstant, les demores i les anul·lacions en totes les companyies a causa de la meteorologia adversa van començar a partir de les 7.30 hores, van confirmar a EL PERIÓDICO fonts de Vueling, principal operadora de l’aeroport Josep Tarradellas Barcelona-el Prat.
- Nadons de 80 països ja mosseguen fruites i verdures de cautxú creades per dues germanes barcelonines
- Futbol El Barça no tornarà a l’Spotify Camp Nou per al Gamper i espera poder tornar per començar la Champions
- El 2030 IMATGES | Així seran les noves estacions de l’L8 de FGC a l’Eixample
- Literatura llatinoamericana Jaime Bayly retrata les misèries sexuals de Vargas Llosa i García Márquez a ‘Los genios’
- Previsió meteorològica Arriba la borrasca Olivier amb fortes pluges: així afectarà Catalunya
- Contingut en català Neixen els Premis CRIT per reconèixer als creadors de contingut en llengua catalana a l’entorn digital
- Investigació científica L’Hospital del Mar descobreix per què el càncer de pàncrees és tan agressiu
- Guerra comercial El Govern central aprova un tram de 1.000 milions d’avals de l’ICO per a empreses afectades pels aranzels de Trump
- Indemnització rècord El Suprem eleva fins als 3 milions més interessos la indemnització pel dany neurològic causat per negligència mèdica en un part
- Previsió meteorològica Una vintena de comarques, inclosa la de Barcelona, en avís groc per intensitat de pluja