Cabify amplia la flota de VTC amb 50 cotxes Polestar 100% elèctrics

Mentre el futur de les VTC a Barcelona continua pendent de la llei que el Govern té entre mans, l’empresa Cabify manté ferm el seu compromís de no abandonar la capital catalana com sí que va fer Uber el gener del 2019 després d’un decret, també de la Generalitat, que dificultava molt el model de negoci d’aquestes plataformes. La companyia va presentar ahir un acord amb la marca sueca de cotxes Polestar per incorporar 100 cotxes 100% elèctrics a la seva flota espanyola: 50 per a Barcelona, que es desplegaran en les pròximes setmanes, i 50 per a Madrid, previstos per als pròxims mesos.
No està clar quins límits establirà la nova normativa, tot i que sí que sembla, o aquesta és la voluntat del Govern, que distingirà els drets i deures dels diferents protagonistes de la nova llei de transport en vehicles de fins a nou places: taxi, VTC tradicionals, VTC de plataforma (Uber, Cabify i Bolt) i empreses d’intermediació (com Free Now). Malgrat les condicions que pugui imposar el text, fa la sensació que les possibles restriccions no s’aplicaran de manera immediata a moltes de les llicències amb què treballen.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Programa de celebració Badia apel·la a la memòria històrica per celebrar els seus 50 anys de vida
- El dret DE morir 358 persones van demanar l’eutanàsia a Catalunya el 2024
- TRIBUNALS Alves podria cobrar una indemnització de fins a 20.200 euros
- Estratègia institucional per atraure talent Catalunya oferirà 78 places a científics dels EUA amb una dotació de 30 milions
- Editorial De la bronca a la proposta