A l’estació del Poblenou
Un vigilant de seguretat del metro de Barcelona perd un ull després d’una brutal agressió
Els Mossos han detingut l’agressor, que va colpejar quatre treballadors que van intentar mediar en una baralla
Vigilants de seguretat del metro de Barcelona es manifesten per demanar millores laborals

Un vigilante de seguridad del metro /
Els Mossos d’Esquadra han detingut un home per la seva presumpta relació amb una agressió a quatre vigilants de metro de Barcelona que van intentar mediar en una baralla a l’estació Poblenou de la línia 4 , uns dels quals ha hagut de ser hospitalitzat i ha perdut un ull després de la brutal baralla queva rebre.
Segons ha informat la policia catalana, l’agressió va passar a les 23.45 hores d’ahir a la nit, quan diversos vigilants de Transports Metropolitans de Barcelona (Barcelona) van intervenir per aturar una baralla que estava tenint lloc a l’estació.
En l’incident, quatre vigilants del metro van ser colpejats, segons TMB, i un d’ells va haver de ser traslladat a un centre hospitalari per la gravetat de les ferides sofertes. La policia catalana manté una investigació oberta per aclarir els fets i determinar si hi pot haver més implicats en les agressions.
Càmeres de seguretat
Notícies relacionadesPer la seva banda, TMB ha posat a disposició dels Mossos d’Esquadra les imatges captades per les càmeres de videovigilància de l’estació i està col·laborant amb ells per aclarir els fets.
TMB i Securitas, empresa a la qual pertanyen els vigilants, han condemnat aquesta agressió «sense sentit contra uns treballadors que l’únic objectiu que tenen és garantir la seguretat dels viatgers del metro de Barcelona». Les dues entitats estan en contacte amb els vigilants agredits i, en particular, estan prestant tota la seva assistència al vigilant hospitalitzat i a la seva família. Segons ha informat la periodista Anna Punsí, el vigilant agredit ha perdut l’ull esquerre després del cop de puny rebut.
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Tribunals Alliberada la presa espanyola més jove a l’estranger: Fátima Ofkir complia cadena perpètua a Oman per tràfic de drogues
- Mapa del canvi d’hora 2025: quins països canvien a l’horari d’estiu, quins han deixat de fer-ho i on està prohibit
- La presa espanyola més jove a l’estranger La jove de l’Hospitalet presa set anys a Oman torna a casa
- Tragèdia a Àsia El terratrèmol submergeix Myanmar en l’anarquia i deixa almenys 1.600 morts
- "No hi ha cap esperança"
- Relacions internacionals Trump demana a Sánchez que incrementi la despesa en defensa
- Tensió a Turquia El líder opositor turc arenga les protestes contra Erdogan
- Ofensiva judicial Feijóo estudia portar Sánchez al TC per no presentar els Pressupostos