L'EUROLLIGA DE BÀSQUET
Greu ensopegada del Barça a casa contra el cuer Anadolu (85-89)
L'equip de Sito Alonso ofereix un recital d'errors i trunca la seva momentània reacció

jcarmengol40879322 graf360 barcelona 9 11 2017 el base estadounidense del b171109220745 /
El Barça de Sito Alonso segueix sense trobar la seva velocitat de creuer. Quan semblava que el sotrac de cinc derrotes seguides havia quedat enrere, amb dues victòries seguides (una a l’Eurolliga contra l’Olympiacos i una altra a la Lliga Endesa a Bilbao), l’equip blaugrana va tornar ahir al mal camí amb una nova derrota en el torneig europeu, al Palau Blaugrana contra el cuer, l’Anadolu Efes de Turquia (85-89). Mals presagis, a tan sols 72 hores de visitar la pista del Reial Madrid, aquest diumenge en el torneig domèstic.
El Barça no va poder resoldre de cap manera un partit que se li presentava de cara, davant un equip que havia perdut els cinc partits previs i que arribava amb dues baixes de pes, les de Brown i l’exblaugrana Doellman. Tant és. El conjunt de Sito Alonso està totalment per fer. Va incórrer en tots els errors possibles d’un grup al qual li falta, com a mínim, entesa col·lectiva.
El Barça no va defensar bé, no va atacar amb convicció (no va llançar el seu primer tir lliure fins al minut 25), no va ser solvent sota els cèrcols (25 rebots, només 7 d’ofensius, per 30 dels turcs), es va afartar de perdre pilotes sense una gran pressió rival (11) i no va tenir encert des del perímetre (7 de 22 triples, per 10 de 22 del rival).
Molts errors
Notícies relacionadesSito Alonso tampoc va ser capaç de revertir amb les seves decisions un partit de direcció única, amb persistent domini turc i nul·la capacitat de reacció d’un Barça molt desencertat, amb un marcador només maquillat per un enganyós parcial final de 10-0 quan el matx ja estava perdut. El tècnic va descartar Vezenkov, no va comptar amb Navarro i no confia en un Tomic que l’any passat era un pilar essencial del conjunt. Ni el retorn de Sanders i Claver han ajudat un conjunt en el qual els grans noms segueixen sense respondre amb regularitat. Hanga es va quedar en 7 punts, Ribas pràcticament no va aparèixer i tan sols Seraphin va oferir senyals d’estar a un bon nivell (19 punts, encara que només un rebot).
En definitiva, només dues victòries per al Barça en sis jornades, i la setmana que ve l’espera jornada doble, amb viatge a Alemanya (Brose Bamberg) i visita al Palau d’una amenaçador València.
La fitxa
<span style="font-size: 1.6rem; line-height: 2.6rem;"><strong>85 - Barcelona Lassa (15+20+22+28):</strong> Heurtel (12), Ribas (3), Hanga (7), Moerman (5), Seraphin (19) -cinc inicial-, Pressey (4), Oriola (7), Sanders (2), Koponen (10), Claver (12) i Tomic (4).</span>
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Tribunals El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove a la discoteca Sutton
- 57.000 persones cribrades El test de sang en femta és tan eficaç com la colonoscòpia per detectar càncer de còlon, segons l’estudi més gran fins ara
- Pressupostos prorrogats El Govern avisa que no es podrà mantenir la gratuïtat de Rodalies sense un nou suplement de crèdit
- Avançar el rellotge ¿Quan és el canvi d’hora del 2025? Data de l’arribada de l’horari d’estiu
- Criança El pediatre Carlos González explica la importància de la dependència emocional amb els fills: "Tots tenim una dependència dels nostres pares..."
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- BÀSQUET Chimezie Metu s’operarà d’una greu lesió la setmana que ve als EUA
- Motociclisme Jorge Martín: "Aquest no és el meu Mundial, serà l’any que ve"