Bàsquet
L’Eurolliga exclou els equips russos de forma definitiva
La decisió afectarà la classificació final, en què no es tindran en compte els partits contra el CSKA, el Zenit i l’Unics

L’Eurolliga ha donat caràcter oficial a la decisió d’apartar els equips russos de la competició, pendents que hi hagués un desenllaç ràpid de la guerra desencadenada per Rússia a Ucraïna, que encara sembla lluny.
Amb el torneig en la recta final, l’executiva de la competició, formada pels equips accionistes, entre els quals hi ha el Barça, el Madrid i el Baskonia, ha confirmat que la fase regular del torneig es completarà sense la presència dels tres equips russos, el CSKA de Moscou, el Zenit de Sant Petersburg i l’Unics Kazan, que no tornaran a disputar cap partit continental més, com tampoc ho farà el Lokomotiv Kuban a l’Eurocup.
Notícies relacionadesEl torneig es queda amb 15 equips, dels quals 8 passaran a disputar els encreuaments de quarts de final. A efectes de la classificació, tots els resultats dels partits contra aquests clubs queden anul·lats.
L’expulsió definitiva del CSKA, el Zenit i l’Unics, tots en zona de ‘play-off’ fins a la seva suspensió, ha obert les possibilitats a alguns equips que semblaven descartats d’entrada, com el Bayer, el Maccabi, l’Estrella Roja i fins i tot el Baskonia, que podran lluitar per una de les vuit places en les quatre jornades que falten.
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- El Papa va oferir "asil" a Assange al Vaticà, segons la seva dona
- Protesta L’acta del partit recull el llançament d’un objecte de Rüdiger a l’àrbitre
- Creu de Sant Jordi 2019 Mor Montserrat Úbeda, referent de la catalanitat i ànima d’Ona Llibres
- Mil anys d’aniversari Montserrat rep amb devoció la sortida de la Moreneta per primera vegada en aquest mil·lenni
- «UNA NIT PERFECTA» Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Futbol Un Barça feliç es classifica per a la seva cinquena final de la Champions consecutiva (1-4)
- La caixa de ressonància ¿Un concert pot competir amb un Barça-Madrid?
- Jordi Herreruela: «A Barcelona fa falta un escenari de 60.000 o 80.000 espectadors dissenyat per a la música»
- Loteries Números premiats a la Grossa de Sant Jordi 2025: primer, segon i tercer premi