Bàsquet
El Barça persegueix el 2-0 que encarrili la final contra el Madrid

El Barça afronta aquest diumenge el segon partit de la final de la Lliga Endesa contra el Reial Madrid (18.30 hores, #Vamos). La sòlida imatge col·lectiva que va oferir l’equip de Jasikevicius en el primer partit, saldat amb una convincent victòria, reforça la confiança dels blaugranes, que intentaran firmar el 2-0 i encarrilar l’eliminatòria, abans que es traslladi a Madrid, on es disputaran el tercer partit i el quart en cas de ser necessari.
👀 ¡La FINALÍSIMA 𝙣𝙤 𝙥𝙖𝙧𝙖 ni los días sin partido!
— Liga Endesa (@ACBCOM) 17 de junio de 2023
El @RMBaloncesto completa ya su sesión mañanera de entrenamiento con la vista puesta en el segundo partido de mañana.#PlayoffLigaEndesa pic.twitter.com/pMkcQ0j6bA
«Seria millor viatjar a Madrid amb un 2-0 perquè jugues amb menys pressió, però el Reial Madrid és el vigent campió d’Europa. És un gran equip que ja va remuntar un 2-0 desfavorable contra el Partizan, saben com fer-ho, així que haurem de fer un pas endavant», va explicar Nikola Kalinic, un dels set blaugrana que va superar la desena de punts en una de les millors actuacions corals dels barcelonistes.
«Sabíem que pot ser una sèrie llarga i que no serà fàcil. Tenim una altra oportunitat demà», va declarar, per la seva banda, el base madridista Nigel Williams-Goss, després de l’entrenament de l’equip blanc al Palau.
👀 ¡TURNO del @FCBbasket!
— Liga Endesa (@ACBCOM) 17 de junio de 2023
El equipo vuelve al trabajo a las órdenes de Saras para preparar el segundo partido del domingo.#PlayoffLigaEndesa pic.twitter.com/1KvO54X5YH
Controlar el rebot
Notícies relacionadesLa plantilla blaugrana sap que per guanyar el segon partit i mantenir el factor pista haurà de repetir l’esforç defensiu del primer partit i també imposar-se en la batalla pel rebot (31 per 26) davant el pivot més dominant d’Europa, un Walter Tavares que va fer 15 punts, 7 rebots i 22 de valoració, i va ser el millor madridista amb els veterans Sergio Rodríguez (16 punts i 4/4 en triples) i Sergi Llull (14 punts en 17 minuts).
«Necessitem controlar el ritme. Ahir ho vam fer durant bona part del partit, sense permetre’ls anotar punts fàcils en transició i controlant el rebot. Si controlem el rebot contra el Madrid, el resultat sol ser bo per a nosaltres», va remarcar també Kalinic, que va destacar el suport de l’afició del Palau com un factor clau. «La gent estava encesa i nosaltres també. Sempre és un plaer jugar en aquest tipus d’ambient i esperem que demà es repeteixi».
📽️ Todas las GRANDES HISTORIAS tienen un principio y un final...
— Liga Endesa (@ACBCOM) 17 de junio de 2023
Pero, no nos adelantemos.
Empecemos por 𝙚𝙡 𝙥𝙧𝙞𝙣𝙘𝙞𝙥𝙞𝙤.
Empecemos por el 𝙘𝙖𝙥𝙞́𝙩𝙪𝙡𝙤 𝙄.
¡Así se vivió el arranque de la FINAL y el triunfo del @FCBbasket!#PlayoffLigaEndesa pic.twitter.com/4DJ2WEK8PE
- Barcelonejant Així és el jardí viral de Barcelona amb més de 200.000 flors
- Districte de Ciutat Vella El tràfic de fàrmacs per crear la ‘droga dels pobres’ s’expandeix a la zona més vulnerable de Barcelona
- A les 40 setmanes L’alcalde de Girona Lluc Salellas anuncia la mort del seu fill no nat «de manera inesperada»
- La lliga de campions Adeu, Champions; ‘ciao’, Ancelotti
- Metro de Barcelona Adjudicades per 48 milions les obres de les estacions de Manuel Girona i Campus Nord de l’L9
- Salut Aquestes són les conseqüències d'utilitzar la mateixa roba interior dos dies seguits
- Com evitar les trucades ‘spam’ Ni respondre ni bloquejar el número: això és el que has de fer per acabar amb les trucades ‘spam’ per sempre
- Desembarcament Els avantatges i els perills de portar l’esperit de ‘Sálvame’ a TVE: «Són personatges televisius difícils de domar»
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump