'BURGERS' DESENFADADES

Como Locas, més que una hamburgueseria

Aquest nou restaurant de Barcelona destaca per les 'burgers', les tapes, les amanides i un cert aire nord-americà

como-locas

como-locas

1
Es llegeix en minuts
Ferran Imedio
Ferran Imedio

Periodista. Redactor del canal Cata Mayor

ver +

D'hamburgueseries n'hi ha moltes a Barcelona. I amb molt bones carns. De manera que destacar en territori 'burger' resulta complicat. Como Locas (travessera de Gràcia, 35) ho ha aconseguit. I amb una fórmula senzilla però efectiva: desimboltura, preus assequibles, bons talls de carn, patates fregides casolanes i propostes més enllà de l'entrepà. Serveixen tapes, amanides i fins i tot ofereixen l'anomenada 'Diet Experience', amb combinacions de plats que no superen les 200 quilocalories, com el pit de pollastre a la planxa amb amanida d'espàrrecs de marge i tomàquet, que es poden combinar amb sucs 'detox'.

Notícies relacionades

Un detall de Como Locas a una clientela femenina que es trobarà còmoda en aquest local amb un cert aire nord-americà, amb 'jukebox' a cada taula per triar la cançó amb què es vol maridar l'àpat. 

Puntuen alt les croquetes de botifarra amb poma, i les hamburgueses de tòfona (carn de vedella acabada de picar amb ruca, parmesà i oli de tòfona blanca) i de ceps (amb bolets silvestres i salsa de ceps) mereixen una visita. Un menció a part s'ha de dedicar a l'entrepà de carn de costella amb salsa barbacoa; de vici.

Temes:

Gastronomia