BONS AMANIMENTS
Lomo Bajo: com preparar un bistec tàrtar perfecte
La websèrie 'Cata mayor', amb Pau Arenós, s'endinsa en el món de les carns en companyia del xef Carles Tejedor
¿On menjar un bistec tàrtar de primera? ¿Com s’ha de preparar perquè els convidats a un sopar o dinar casolà saltin d’alegria i cridin el nom de la cuinera o el cuiner domèstic en veu alta?
La websèrie gastronòmica ‘Cata Mayor’‘Cata Mayor’ entra en un dels restaurants de Barcelona on més coneixement carni atresoren, desdoblat en dos llocs: Lomo Bajo (a la planta baixa, per descomptat) i Lomo Alto (a la primera).Lomo BajoLomo Alto Els dos espais els dirigeix el cuiner Carles Tejedor, que en els últims anys s’ha especialitzat en les maduracions extremes, amb canals de bou penjades durant més d’un any en una cambra amb la temperatura i la humitat controlades.
Notícies relacionadesEl periodista Pau Arenós Pau Arenósatén les explicacions de Carles, que li ensenya les neveres de la casa, on pengen espectaculars peces de boví. A la cuina, el xef prepara tres tàrtars de tres races i edats diferents. Consells sobre com tallar i com barrejar. ¿Quin guanyarà? Davant del dubte, la resposta sempre és: ¡més picant! Asseguts a Lomo Bajo, decidiran quina és la preparació victoriosa. ¿A algú li ve de gust, a més, un entrepà de tàrtar?
Barcelona té un gran nombre de restaurants especialitzats en carns, on sadollar la més primitiva de les passions gastronòmiques. I Lomo Bajo/Lomo Alto és probablement el millor.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Famosos Pep Guardiola i Cristina Serra caçats a Barcelona amb un element compartit revelador: ¿reconciliació a la vista?
- Gerard Piqué i Clara Chía, ni ruptura ni crisi
- LA RESPOSTA ARBITRAL De Burgos Bengoetxea, l’àrbitre de la final de Copa, esclata a plorar: «És molt fotut que li diguin al teu fill que el seu pare és un lladre»
- Consum perillós La proposta dels metges per frenar les malalties del fetge: una pujada del 40% del preu mínim de l’alcohol
- Previsió meteorològica Catalunya torna a activar els avisos per pluges intenses per a aquest cap de setmana
- Impost autonòmic Catalunya ha recaptat en 12 anys més de 641 milions amb la taxa turística, que ara es duplicarà