Qualitat alemanya
¿Quin supermercat ha obtingut vuit premis internacionals en un dels seus productes?

A1-142977935.jpg /
La cadena de supermercats Lidl és una de les cadenes d’alimentació més a l’alça a Espanya. I està en constant expansió i creixement. De fet, fa una mica més d’un mes que ha anunciat una abundant inversió a Catalunya, destinada a obrir quatre noves botigues en els pròxims mesos, modernitzar un centre i renovar les seves oficines centrals.
La cadena alemanya, a més, cada vegada compta amb més adeptes als seus productes, entre els quals destaquen les seves llets i xocolates. I ara sembla que també els seus formatges de producció nacional, que han obtingut vuit guardons de reconeixement internacional pels seus formatges de producció nacional en els World Cheese Awards (WCA) i en els International Cheese & Dairy Awards (ICDA).
Els formatges premiats són de les seves marques pròpies Roncero, Deluxe i de la seva selecció ‘premium’ ‘La Formatgeria de Lidl’, segons informa la companyia en un comunicat.
Peces
Notícies relacionadesLes peces en qüestió són la falca de formatge d’ovella trufat, el formatge d’ovella amb xili de Jalapa, el formatge d’ovella amb mojo picón, la falca d’anyenc al Pedro Ximénez, el d’ovella amb all negre, el formatge d’ovella amb oliva negra Deluxe, la falca de barreja Curado Roncero, i el formatge fresc tradicional de cabra Roncero.
«Amb cada edició es reafirma el compromís de Lidl per oferir als seus clients formatges de la millor qualitat i per a tots els gustos. Els nostres clients no necessiten recórrer a establiments especialitzats que segurament els ofereixin preus poc accessibles. A Lidl, el consumidor pot trobar els millors formatges del món a preus molt atractius», ha assenyalat el director general de compres de Lidl Espanya, Miguel Paradela.
- Tecnologia Whatsapp ja et permet saber si el teu missatge ha sigut llegit per una persona diferent del destinatari original
- La història d'amor de l'exbisbe de Solsona, Xavier Novell, i Sílvia Caballol es convertirà en una sèrie de televisió
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- L’euroordre contra Puigdemont
- Les obres de la Sagrera obliguen a destapar un altre cop la vil·la romana enterrada
- Aquesta és la ciutat on millor es menja d'Espanya, segons Dabiz Muñoz
- Vins Mas Pòlit celebra els seus 450 anys d'història lligats al vi i a l'Empordà
- Televisió ‘Les tortugues ninja’ tornaran l'11 d'abril a 3Cat 30 anys després
- DAVANT DEL COMITÈ DE COMPETICIÓ L’Osasuna presenta recurs per «alineació indeguda» d’Iñigo Martínez amb el Barça
- Mobilitat ferroviària Una avaria deixa sense servei 140 quilòmetres i 26 estacions de la línia R3 de Rodalies durant tres hores