Bars
Arriba a Espanya la «cervesa session» que ja és tendència a Suècia: la porta aquesta marca
Heineken, empresa a la qual pertany Cruzcampo, porta al país la nova moda que ja ha irromput als països nòrdics

Cruzcampo, propietat de Heineken, i consolidada com la marca de cervesa més consumida a Andalusia, se suma a una moda, la «session», que ja ha irromput a Suècia i Alemanya i estrena una nova ampolleta, amb la qual pretén trencar el mercat actual.
Es tracta de la «Cruzcampo Tremenda», un nou llançament amb què pretenen afegir-se a una tendència que es va popularitzar amb la pandèmia, la ‘cervesa session’, i que es diferencia dels seus anteriors llançaments pel seu baix contingut en alcohol, concretament la meitat.
Amb només un 2,4% d’alcohol, serà el «llançament de l’any». La marca es basa en el fet que la seva cervesa, per la temperatura que hi acostuma a haver a Andalusia en els mesos d’estiu, ja és més lleugera que la de la resta. Els seus consumidors aposten per ells perquè la seva consistència li permet consumir-ne més quantitat.
Aquest tipus de consum de cervesa ha tingut molt èxit a Suècia, en què ja s’ha apoderat del 25% del mercat, i a Alemanya, el país per excel·lència de tradició cervesera, ja ha acumulat també el 8%. Amb aquesta nova ampolleta, Cruzcampo espera ser pionera i arribar al renom que aquesta tendència ja ha tingut en altres punts d’Europa.
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Reforma pendent El final del canvi d’hora apunta al 2026
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove al Sutton el 2022
- Avançar el rellotge ¿Quan és el canvi d’hora del 2025? Data de l’arribada de l’horari d’estiu
- Criança El pediatre Carlos González explica la importància de la dependència emocional amb els fills: "Tots tenim una dependència dels nostres pares..."
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- BÀSQUET Chimezie Metu s’operarà d’una greu lesió la setmana que ve als EUA
- Motociclisme Jorge Martín: "Aquest no és el meu Mundial, serà l’any que ve"