Les receptes dels lectors
Galetes amb nous i xips de xocolata
Montse Salinas des de Barcelona ens aporta unes dolces galetes amb nous i xips de xocolata
Toca el torn a unes postres i/o berenar, Montse Salinas des de Barcelona ens aporta unes dolces galetes amb nous i xips de xocolata
Galetes amb nous i xips de xocolata
Ingredients:
Ingredients:
200 g de sucre morè
100 g de mantega pomada i 170 g de xocolata negra
220 g de farina
1 ou
100 g de nous
Extracte de vainilla, llevat en pols i mitja culleradeta de sal
Elaboració:
Notícies relacionadesElaboració:
Preescalfar el forn a 170º. Per elaborar les galetes, talleu la xocolata i les nous a trossos petits i reserveu.
En un bol, treballeu la mantega (que ha d’estar a temperatura ambient) perquè quedi pomada.
Afegiu el sucre i la sal i batem la barreja fins que blanquegi.
Afegiu l’ou i l’extracte de vainilla i barregeu bé.
En un altre bol, tamiseu la farina i el llevat. Incorporeu la farina progressivament a la barreja de la mantega que hem preparat abans.
Finalment, afegiu els trossos de xocolata i nous. Barregeu bé i deixeu reposar la massa a la nevera durant almenys 15 minuts.
Feu boletes amb la massa i col·loqueu-les en una safata de forn coberta amb paper vegetal perquè no s’enganxin.
Enforneu a 170º amb calor a dalt i a baix durant 12 minuts o fins que veiem que s’estan daurant.
Quan les traguem del forn, les galetes estaran toves. Cal deixar-les refredar abans de treure-les de la safata.
Montse Salinas / Barcelona
¿Us agrada cuinar?
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- El Papa va oferir "asil" a Assange al Vaticà, segons la seva dona
- Protesta L’acta del partit recull el llançament d’un objecte de Rüdiger a l’àrbitre
- Creu de Sant Jordi 2019 Mor Montserrat Úbeda, referent de la catalanitat i ànima d’Ona Llibres
- Mil anys d’aniversari Montserrat rep amb devoció la sortida de la Moreneta per primera vegada en aquest mil·lenni
- «UNA NIT PERFECTA» Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Futbol Un Barça feliç es classifica per a la seva cinquena final de la Champions consecutiva (1-4)
- La caixa de ressonància ¿Un concert pot competir amb un Barça-Madrid?
- Jordi Herreruela: «A Barcelona fa falta un escenari de 60.000 o 80.000 espectadors dissenyat per a la música»
- Loteries Números premiats a la Grossa de Sant Jordi 2025: primer, segon i tercer premi