Barcelona, entre les 10 províncies amb més establiments
Carrefour express arriba a les 1.000 botigues
Inaugura més de 100 establiments, amb la qual cosa es converteix en el distribuïdor amb més obertures des de començament d’any
Més de 7.100 persones treballen en aquest format, que ha generat només l’últim any 700 llocs de treball
Carrefour Express arriba a les 1.000 botigues, en línia amb el seu objectiu de creixement i expansió, desenvolupant el pla d’obertures més ambiciós del sector. La companyia ha mantingut, durant els últims cinc anys, un ritme de més de 100 obertures anuals en aquest format. De fet, és la cadena que més inauguracions ha realitzat en l’últim exercici. Barcelona, amb 85 Carrefour Express, se situa entre les 10 províncies amb més nombre de botigues d’aquest format.
Carrefour ocupa en la seva àrea de proximitat més de 7.100 persones i ha generat, només l’últim any, 700 llocs de treball a Carrefour Express.
A més, Carrefour ha reforçat la seva presència a través de la integració de les botigues adquirides a Supersol, de les quals 60 s’han transformat en Carrefour Express, repartides principalment a Andalusia i Madrid.
Per a Alexandre de Palmas, director executiu de Carrefour Espanya: «Aquesta expansió és una mostra de la capacitat de Carrefour per accelerar el creixement i incrementar de forma sostenible la nostra quota de mercat. Ens motiva la vocació de proximitat i servei al client. Continuem treballant per oferir una xarxa molt més àmplia, i sempre més a prop dels nostres clients».
Sota l’ensenya Express s’aglutinen supermercats, botigues de barri que funcionen en règim de franquícia o fins i tot en gasolineres. Amb una superfície mitjana entre 100 i 500 m2, els establiments es caracteritzen per oferir al voltant de 5.000 articles amb els preus més competitius. Amb això Carrefour compta amb la venda per metre quadrat més alta d’aquest model de negoci a Espanya.
Creixement i franquícia
Notícies relacionadesCreixement i franquícia El 90% dels establiments Carrefour Express operen sota el règim de franquícia i el 85% són negocis d’autoocupació familiar. A més, un 40% estan dirigits per dones i un 25% estan gestionats per joves emprenedors.
De les obertures que la companyia ha inaugurat aquest any, 22 han sigut en estacions de servei Cepsa. L’objectiu d’aquestes botigues és oferir a l’usuari una alternativa de compra sense sortir de l’estació de servei mentre disfruta de beneficis addicionals en carburant i botigues Carrefour.