Moda
Mango s’expandeix a l’Índia i converteix el país en el mercat asiàtic amb més botigues
La multinacional catalana hi té 85 punts de venda, el triple que el 2020, i prepara l’obertura de 35 més aquest any
Nova aposta de Mango per l’Índia. La multinacional catalana acaba el 2022 convertint aquest mercat en el primer en nombre de botigues a l’Àsia, una xarxa que triplica la que la companyia tenia el 2020 i que creixerà aquest any fins a les 110. El pla de l’empresa que dirigeix Toni Ruiz és posar en marxa 35 nous punts de venda aquest any i introduir al país la col·lecció Mango Man a través d’una botiga exclusivament dedicada a aquesta unitat de negoci.
Fins ara, Mango té 85 establiments en aquest mercat, gairebé el doble dels que tenia fa un any. El pla de pròximes obertures, que suposa en aquest cas incrementar l’oferta en un 30%, inclou també la posada en marxa de dos ‘flagship stores’ (botigues de referència) a Bangalore i Ludhiana. Tot aquest pla es portarà a terme, com fins ara, en aliança amb l’empresa local Myntra, que és un dels principals socis de Mango al país
«El país s’ha convertit en un dels focus clau del creixement internacional de l’empresa a l’Àsia», introdueix la cadena en un comunicat. «Segons totes les previsions, en els pròxims anys aquest país serà el tercer mercat consumidor del món i volem que Mango hi tingui una presència important», completa el director d’expansió de la marca, Daniel López.
Una de les botigues que s’obriran dins del pla d’expansió del 2023 serà un local exclusivament dedicat a la col·lecció Mango Man, un establiment que se situarà en un dels principals centres comercials de Nova Delhi i que suposa l’arribada oficial d’aquesta col·lecció al mercat indi, on només hi ha la línia general i Mango Kids.
Mercat asiàtic
Notícies relacionadesNo és la primera vegada els últims mesos que Mango fa evident la seva aposta pel mercat asiàtic. A finals de novembre, la companyia va anunciar l’obertura d’una botiga a Singapur que es convertiria en la primera del continent a incorporar l’estil «d’inspiració mediterrània» que han anomenat New Med. En total, amb aquest i deu establiments a Singapur, els 85 de l’Índia, i els de les Filipines, Tailàndia, la Xina o l’Índia, Mango ja té unes 450 botigues a Àsia.
«Complim trenta anys d’expansió internacional reforçant la nostra aposta pel continent asiàtic, un dels mercats més importants en l’estratègia d’internacionalització de la companyia i en el qual volem continuar creixent en el futur», advertia, ja llavors, el mateix Daniel López.
- Col·lisió entre Broncano i Motos per Jorge Martín
- Cada cop més menors incompleixen el règim de visita després d’un divorci
- Vivas reclama al PP que negociï amb l’Executiu
- Urbanisme La nova ronda de Sant Antoni provoca embussos d’autobusos
- NENS TUTELATS El Govern va adjudicar cent milions a dit en centres de menors del 2016 al 2020
- Shopping Black Friday 2022: les millors ofertes d’Amazon
- Shopping ¿Busques un smartwatch? Aquests són els millors amb descompte del Black Friday
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- ERC busca la via per recuperar militants
- El testimoni d’Aldama deixa al TS l’opció d’investigar el Govern