OPINIÓ PÚBLICA

Més de la meitat de la població aprova amb un notable la gestió municipal a Cornellà

La ciutadania, satisfeta amb el foment de la participació que practica l'Ajuntament

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO

Els habitants de Cornellà donen un notable a l'Ajuntament per la seva gestió municipal i es mostren satisfets amb el foment de la participació realitzat pel govern local liderat per l'alcalde Antonio Balmón.

Aquest missatge és el que es desprèn d'una enquesta encarregada per l'Ajuntament i realitzada a persones d'entre trenta i cinquanta anys, amb l'objectiu de conèixer les seves necessitats i opinions.

La gestió municipal de Cornellà rep una nota mitjana d'un 6,5, però més de la meitat dels enquestats la puntuen amb un notable. De fet, un 45% de la població li dóna entre un 7 i un 8, mentre que el 9% la considera excel·lent, amb notes que superen el 9 en una escala de l'1 al 10. Un altre grup important aprova la gestió municipal, concretament ho fan el 37% dels enquestats i només el 6% la puntua amb menys d'un 5.

S'ha de destacar que tots els àmbits de gestió municipal milloren la seva valoració en relació a fa quatre anys llevat de la neteja, que es queda en un 5,8. Abans, havia obtingut un 6,2.

TRES DÈCIMES MÉS QUE EL 2012

Els aspectes més ben valorats són el foment de la participació (l'última acció té a veure amb la participació ciutadana en l'elaboració dels pressupostos), el transport públic, les activitats culturals i l'atenció ciutadana, mentre que l'única qüestió que no arriba a l'aprovat aquesta vegada és l'aparcament.

Notícies relacionades

L'enquesta s'ha realitzat a 400 ciutadans distribuïts pel municipi, tenint en compte el seu barri de residència, el sexe i els ingressos. Mitjançant entrevistes personals i tres grups de discussió s'ha valorat la situació actual de la ciutat i la gestió municipal, notes que han pujat tres dècimes en relació amb l'última enquesta, realitzada el 2012.

Més notícies de Cornellà