Política municipal
Antonio Balmón tornarà a ser el candidat del PSC a l’alcaldia de Cornellà
Va rebre el suport del 99% dels militants en una assemblea extraordinària que es va celebrar aquest diumenge
«Avui comença, novament, un trajecte de canvi que farem realitat el 28 de maig de l’any que ve», va destacar Balmón

L’alcalde de Cornellà (Baix Llobregat), Antonio Balmón, tornarà a ser el candidat del PSC a l’alcaldia de la ciutat a les eleccions municipals del 2023 després d’haver rebut el suport del 99% dels militants en una assemblea extraordinària que es va celebrar aquest diumenge.
«Avui comença, novament, un trajecte de canvi que farem realitat el 28 de maig de l’any que ve i que completarem després amb l’acció de l’ajuntament», va dir Balmón, que va remarcar les dificultats de l’actual mandat, segons ha informat el PSC de Cornellà aquest dilluns en un comunicat.
Balmón va remarcar que, per a ell, la política és la recerca del bé comú: «Alguns només volen golejar. Nosaltres volem empatar. Per això vam oferir a En Comú Movem i a altres forces polítiques entrar al govern municipal».
A l’acte hi va intervenir el president del PSC i ministre de Cultura i Esports, Miquel Iceta; l’expresident de la Generalitat José Montilla, i el primer secretari de l’agrupació socialista de Cornellà, Óscar García Saldaña.
Iceta va assegurar que Balmón té «l’experiència, la il·lusió, el lideratge, el programa, l’equip, les propostes i les solucions per millorar la vida de la gent de Cornellà», i va demanar sentir l’orgull de la tasca que està fent el Govern de Pedro Sánchez, en les seves paraules.
Llegeix totes les notícies de Cornellà de Llobregat a EL PERIÓDICO Cornellà
- Barcelonejant Així és el jardí viral de Barcelona amb més de 200.000 flors
- Districte de Ciutat Vella El tràfic de fàrmacs per crear la ‘droga dels pobres’ s’expandeix a la zona més vulnerable de Barcelona
- A les 40 setmanes L’alcalde de Girona Lluc Salellas anuncia la mort del seu fill no nat «de manera inesperada»
- La lliga de campions Adeu, Champions; ‘ciao’, Ancelotti
- L’anàlisi La remuntada mai va ser real
- Antiimmigració als EUA Alerta per la retirada de visats universitaris estrangers als EUA: «Sembla que aprofiten qualsevol oportunitat per deportar-nos»
- Propostes per a la Diada Deu llibres que acaben de ser (o seran aviat) sèrie: recomanacions per a Sant Jordi
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- Aquestes destinacions són millors a l'abril que al març: paisatges de somni en el seu màxim esplendor
- Obituari Mor als 73 anys el periodista bosnià Boban Minic, resident a l’Escala