A la carretera d’Esplugues
Tres ferits pel xoc del Trambaix amb un cotxe a Cornellà de Llobregat
Tres dotacions de Bombers van intervenir per rescatar un cotxe que havia quedat atrapat
MÉS NOTÍCIES DE CORNELLÀ | Llegeix totes les notícies de Cornellà de Llobregat a EL PERIÓDICO Cornellà de Llobregat

Tres persones van resultar lleument ferides pel xoc del tramvia del Baix Llobregat (Trambaix) amb un cotxe cap a les 18.00 h d’aquest dilluns 7 d’agost, segons confirmen fonts del Sistema d’Emergències Mèdiques.
L’incident es va produir al número 139 de la carretera d’Esplugues de Cornellà de Llobregat. Des de Bombers confirmen que el passatge del tramvia va ser desallotjat i que no hi van quedar persones atrapades.
Tres dotacions de bombers van intervenir per rescatar un cotxe que havia quedat encaixat entre el pal que sosté la catenària i el mateix tramvia.
Notícies relacionadesDels tres ferits lleus, dos ja han rebut l’alta i un altre està ingressat a l’Hospital Moisès Broggi de Sant Joan Despí, on van ser traslladats a la unitat de ferits menys greus.
Llegeix totes les notícies de Cornellà de Llobregat en EL PERIÓDICO Cornellà de Llobregat
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril La festa d’‘Abril’ converteix el Dry Martini en l’Studio 54 de Sant Jordi
- Ciutat vella Els comerciants del Raval reivindiquen la presència de ‘skaters’
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Salut El doctor Manuel Sans Segarra explica l'origen de l'estrès: "La causa fonamental de la nostra societat actual és l'ego..."
- Freixenet acomiadarà 180 empleats i reduirà un 25% la seva plantilla per la sequera
- Això és del que t’has d’acomiadar als 60 si vols ser més feliç
- Crisi en la coalició El Govern central rescindeix de manera unilateral el contracte d’armes amb Israel d’acord amb Sumar