'DOMINICAL'
Andrés Calamaro: "Les pors i l'ego es curen"
Entrevista amb el rocker, que edita nou disc i parla del seu tortuós passat
Acaba de fer 52 anys i, durant l'entrevista, en què no para de beure mate que ell mateix prepara i en què deixa passar llargs silencis,Andrés Calamaro deixa anar perles com: "El problema dels estúpids és que a sobre siguin mala gent". O també: "Per més que et sentis el centre del món, la fragilitat humana està en la consciència. Tot es cura: o amb experiència lisèrgica o passant-ho malament amb la mort d'éssers estimats. Però es cura". La cita delmúsic de Buenos Airesambel 'Dominical'és amb motiu del seu nou treball, que ha titulat'Bohemio', amb peces de rock en què relata el que ell anomena "el seu any d'infern" en referència a la mort del seu amic i músicLuis Alberto Spinetta.Calamaro, que es declara ara feliç i enamorat, serà l'any que ve a Espanya de gira.
Pau Arenóspresenta el treball culinari d'Enrique Olvera, elxef més atrevit deMèxic,el cuiner número u d'un país amb 117 milions de comensals. Els pròxims anys, els aficionats a lagastronomiaen sentiran a parlar. "Cuino per transmetre sentiments, no per enlluernar amb poders tècnics. I busco la lleugeresa. Molt de vegetal i poca proteïna animal", explica al seurestaurantde Mèxic DF, que es diuPujol.
Moda inspirada en 'El Gran Gatsby'
Notícies relacionadesPàgines també dedicades a l'univers de lamoda masculina, amb una sessió en què el model s'assembla, i molt, aLeonardo DiCaprioi que té com a referència el toc dandi i retro d''El Gran Gatsby', la cèlebre novel·la deFrancis Scott Fitzgerald que ha estat portada fa poc al cine.
I com adestinació viatgerade l'estiu, proposem una escapada aLas Vegas, enmig deldesert de Nevada, fixant-nos sobretot en els emblemàticscartells de neóconvertit en peces demuseu. L'indret es diuNeon Boneyard Park i és, de fet, uncementiri de neonsusats.
- Educació L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial
- Inauguració Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»
- EL PARTIT DE MONTJUÏC Flick se surt amb la seva
- AUTOCAR SINISTRAT L’ús del cinturó condiciona les ajudes del bus que va xocar a França
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Nova etapa La candidatura de Jordi Alba i Thiago Alcántara agafa les regnes de l''Hospi'
- Documental El rebuig de Netflix a Aitana: no hi haurà segona temporada de 'Metamorfosis'
- Gir trumpista Meta va eliminar «precipitadament» la moderació de continguts sense avaluar el seu impacte en els drets humans, segons el seu supervisor
- Futbol El curiós «miracle» de l’Avellino: ascendeix cada vegada que mor un papa
- Criança El pediatre Carlos González, sobre el patiment dels fills amb els divorcis: "Sempre ho passen malament"