CONSUM
Nou de cada 10 espanyols compren marques blanques
Nou de cada 10 espanyols (89,6%) acostumen a comprar productes d’alimentació i begudes de marques blanques, segons les dades de l’últim Observatori del Consum i la Distribució Alimentaria del Ministeri de Medi Ambient i Medi Rural i Marí (MARM).
La pasta, el llegum, l’arròs i els lactis són les categories de productes de marca blanca més demanades pels clients. El desenvolupament de la marca del distribuïdor està íntimament lligat als hàbits del consumidor a l’hora de triar un establiment per fer la compra. Així, el consumidor habitual de les botigues de descompte compra més marques blanques que l’assidu dels hípermercats, per exemple. L’èxit d’aquests productes, que estan desbancant al cistell de consum les marques més conegudes, és el preu. Els consumidors valoren aquest factor com a molt positiu i calculen un estalvi mitjà d’un 30% respecte de les marques del fabricant.
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Automoció Seat prescindeix d’improvís de Griffiths, president de la companyia
- Jornada de dol Cinc morts per una explosió de grisú en una mina d’Astúries
- TRIBUNALS Alves podria cobrar una indemnització de fins a 20.200 euros
- Seguretat viària Augmenten més d'un 46% els morts a les carreteres catalanes en el primer trimestre de l'any
- Entendre més Màximo Pradera: "Vaig tenir càncer perquè cap metge em va fer mai la pregunta clau: ¿Què menges?"
- Nou projecte Barcelona estrena un institut d’investigació sobre arquitectura i urbanisme sostenible
- Repartiment de migrants Catalunya declara que els seus centres de menors migrants ja superen el 100% de la seva capacitat
- ACTUALITAT BLAUGRANA Perillen els 100 milions dels seients VIP del FC Barcelona, claus per fitxar a l’estiu