estadista i expert a Llatinoamèrica

Gas Natural fitxa Felipe González com a conseller

L'expresident entra com a independent en l'òrgan de govern de l'energètica

1
Es llegeix en minuts
AGUSTÍ SALA / Barcelona

Felipe González. és el nou fitxatge de categoria de Gas Natural. L'expresident del Govern entrarà al consell de l'energètica participada per Criteira-La Caixa i Repsol com a independent en el lloc que ocupava Josep Arcas.

La remuneració base d'un conseller independent de Gas Natural Fenosa és de 126.500 euros a l'any, xifra que, una vegada descomptades les retencions, queda en 82.000 euros. Aquesta base pot augmentar si el conseller participa o presideix alguna de les diferents comissions de direcció.

Notícies relacionades

La incorporació de Felipe González permetrà a la societat energètica comptar amb una persona d'ampli reconeixement i prestigi nacional i internacional, especialment com a estadista i expert coneixedor de Llatinoamèrica, així com dels països de la Unió Europea (UE) i de l'arc mediterrani, àrees en què Gas Natural té una presència significativa.

Dins del seu llarg currículum, González, que fins a la dat no formava part de l'òrgan de govern de cap companyia, és president del Grup de Reflexió sobre el futur d'Europa, conegut com a Comitè de Savis.