REORDENACIÓ DEL SECTOR FINANCER
La CAM puja un 6,35% i el Banc Sabadell s'anota un 4,27% després d'adjudicar-se la caixa
El Banc d'Espanya ha autoritzat l'operació per un preu simbòlic d'un euro
Les accions de laCaja de Ahorros del Mediterráneo (CAM) s'han revaloritzat un 6,35% al tancament del mercat continu, després d'haver arribat a guanyar més d'un 28% aquest dijous durant les primeres hores del matí, mentre que els títols delBanc Sabadell han pujat un 4,27% després d'adjudicar-se la caixa amb ajudes inicials de 5.249 milions d'euros.
En concret, la CAM ha tancat la seva cotització d'aquest dijous amb un preu per quota participativa d'1,34 euros, enfront dels 1,26 euros del tancament d'aquest dimecres. Les accions del Banc Sabadell han pujat fins als 2,85 euros, després d'anotar-se l'ascens més elevat de l'Ibex, que ha tancat amb una caiguda del 2,12%.
El pla de reestructuració
Notícies relacionadesElBanc d'Espanya ha adjudicat la CAM al Banc Sabadell per un preu simbòlic d'un euro, operació que es materialitzarà tan bon punt el Fons de Garantia de Dipòsits (FGD) subscrigui una o diverses ampliacions de capital de l'entitat per import de 5.249 milions d'euros.
Addicionalment a aquesta ajuda, l'entitat presidida per Miguel Ángel Fernández Ordóñez ha decidit que el pla de reestructuració de la CAM contempli que l'FGD concedeixi a l'entitat intervinguda un esquema de protecció d'actius pel qual assumirà el 80% de les pèrdues derivades d'aquesta cartera durant un termini de 10 anys.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència
- Consells pràctics El truc casolà perquè la goma de la rentadora quedi com nova
- Més parlants, menys ús habitual, més bilingüisme: la salut del català, en nou gràfics