OPERACIÓ IMMOBILIÀRIA
CaixaBank ven 439 immobles a la immobiliària de Carlos Slim i aconsegueix una plusvàlua de 200 milions
Després de l'operació, valorada en 428 milions, l'entitat seguirà ocupant les sucursals en qualitat d'arrendatària

El logo de CaixaBank, a dalt de la seu central de l’entitat, a Barcelona. /
CaixaBank ha venut 439 immobles de la seva propietat, destinats a sucursals bancàries, a una filial de la mexicanaInmobiliaria Carso, presidida pel magnatCarlos Slim, per un import de 428,2 milions i aconsegueix plusvàlues de 200 milions d'euros, segonsha informat a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).
Després de l'operació, l'entitat ha subscrit amb l'entitat compradora un contracte d'arrendamenta llarg termini amb opció de compra en virtut del qual seguirà ocupant els immobles venuts en qualitat d'arrendatària.
Les plusvàlues estimades a nivell consolidat abans d'impostos per aquesta operació de 'sale and lease back' pugen a 200 milions d'euros.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Famosos Pep Guardiola i Cristina Serra caçats a Barcelona amb un element compartit revelador: ¿reconciliació a la vista?
- Troballa arqueològica Un vaixell del XV emergeix entre les obres d’un pàrquing a la Ciutadella
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Polèmica en l’enterrament del Pontífex Un cardenal acusat d’encobrir delictes de pederàstia participarà en el ritu del tancament del taüt del Papa
- DESPRÉS DE SET MESOS DE BAIXA Ter Stegen rep l’alta mèdica i viatja a la final de Copa
- Des de diumenge Centenars de veïns de Cabrils sense gas per una fuga: «Sortia aigua pels fogons»
- Així ha relatat Sergio Alfieri, metge del papa Francesc, els últims minuts de vida del Pontífex