COSMÈTICA

Revlon compra la multinacional catalana The Colomer Group per 490 milions d'euros

La companyia catalana comercialitza les marques Revlon, Natural Honey i Llongueras Professional, entre altres

1
Es llegeix en minuts

El grup nord-americà de productes cosmètics i de perruqueriaRevlonha arribat a un acord ambCVC Capital Partnersper a l'adquisició de la multinacional catalanaThe Colomer Group(TGC), proveïdor especialista en salons de bellesa, per 660 milions de dòlars (490 milions d'euros) en efectiu, ha informat la multinacional. 

La transacció, que es podria completar el quart trimestre del 2013, està subjecta a determinades condicions i a rebre el vistiplau dels reguladors, ha indicat Revlon.

Notícies relacionades

TCG comercialitza entre professionals i salons diversos productes de Revlon Professional, així com altres marques dirigides al canal minorista, incloent-hi Natural Honey. Al voltant del 50% de les vendes de TCG tenen origen a Europa, el Pròxim Orient i Àfrica, mentre que un 40% es generen als Estats Units.

"Aquesta adquisició representa un lògic i significatiu pas endavant per part de Revlon, ja que complementa el nostre negoci principal, amplia a nous canals la nostra distribució i proporciona importants sinergies de costos", ha destacat el president i conseller delegat de Revlon, Alan T. Ennis.