Pastor anuncia primer acord formal en el conflicte del canal de Panamà
"Totes les reclamacions aniran per la via dins del contracte", ha afirmat la ministra de Foment, Ana Pastor
El consorci a càrrec de l'ampliació del canal de Panamà, que lidera Sacyr, s'ha compromès a processar les seves reclamacions segons el que estableix el contracte i a iniciar un diàleg amb l'Administració de la via per buscar una solució al conflicte contractual, ha anunciat aquest dilluns la ministra espanyola de Foment, Ana Pastor.
"El compromís del consorci és que totes les reclamacions han anat per la via dins del contracte (...) per tant ja aquí hi ha un primer acord. També que seuran per parlar i dialogar per intentar resoldre tots els problemes", ha dit Pastor als periodistes després d'una reunió amb el president de Panamà, Ricardo Martinelli.
Temes:
- Aquest dilluns Dia de pluja a Barcelona: el temporal deixa fortes pluges i fins i tot calamarsa en alguns barris de la ciutat
- Accident greu Més de 30 ferits en una col·lisió entre dos autocars a l’avinguda Diagonal de Barcelona
- Normativa ¿Es pot conduir amb la ITV caducada però amb cita prèvia?
- Noves tecnologies Les novetats de Mossos a l’MWC: un cotxe patrulla hipeconnectat amb un dron al sostre i un predictor de delictes
- L'estafa que està apareixent als mòbils dels clients de CaixaBank
- Radiografia del 'masking': quan el patiment emocional es fa invisible
- Multimèdia | Guia d’aliments de temporada: març, mes de sembra i de peix fresc
- Fira tecnològica a Barcelona Mobile World Congress 2025, en directe: última hora del MWC i novetats
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA L’alerta meteorològica obliga a suspendre el Vila-real - Espanyol
- Màxim GOLEJADOR europeu El Barça o el tsunami golejador de Flick