ESTRATÈGIA COMERCIAL
Mango compra un edifici a la 'milla de oro' madrilenya
El 2015 obrirà dues megabotigues amb 2.500 metres quadrats al centre de la ciutat
La firma de moda Mango ha adquirit un edifici de 8.100 metres quadrats al carrer Serrano de Madrid, coneguda com 'la milla de oro', i un altre de 3.000 metres quadrats al carrer Ourense, també a la capital madrilenya.
La companyia ha precisat en un comunicat que les dues botigues comptaran amb 2.500 metres quadrats de superfície de venda i oferiran a partir del setembre del 2015 totes les línies de la firma.
Notícies relacionadesAquestes obertures s'emmarquen en el procés d'expansió de Mango, que busca consolidar el seu nou model de gran botiga, que va posar en marxa recentment.
Mango compta amb més de 2.700 botiguess en 106 països i va tancar el 2012 amb una facturació de 1.691 milions d'euros, cosa que va suposar un 20 % més que l'any anterior, dels quals un 84% va correspondre a mercats estrangers i un 16% al mercat nacional.
- salut mental Els diagnòstics de TDAH entre els adults creixen en els últims anys
- Malestar a sant adrià La violència i la falta de relleu redueixen l’autoritat dels patriarques de la Mina
- BARCELONEJANT La febre de les cites ràpides
- Les dones generen el 20% dels beneficis del món del ciclisme
- Les rialles de Laporta i Joaquín