JORNADES D'ECONOMIA DE SITGES
Rajoy anuncia un pla per al creixement que mobilitzarà 6.300 milions
El president del Govern assegura que el paquet d'iniciatives s'aprovarà divendres que ve

Rajoy clausura la reunió del Cercle d’Economia, amb el president de l’entitat, Antón Costas. /
El Govern aprovarà divendres que ve un pla per al creixement que pretén mobilitzar 6.300 milions d'euros d'inversió, dels quals 3.630 seran públics "sense augment de la despesa".
Rajoy, que clausura la 30a Reunió Cercle d'Economia a Sitges, ha aprofitat la seva intervenció per anunciar aquest pla per impulsar la R+D, eliminar rigideses en la regulació o crear un fons per a l'eficiència energètica.
Després de la presentació per part del president del Cercle d'Economia, que li ha demanat que no sucumbeixi a l'"immobilisme" davant el problema català, ha assegurat que abans que comenci l'estiu el Govern aprovarà un nou paquet de mesures per a l'ocupació. Ha afirmat que les dades de l'atur de dimarts que ve donaran dades "desconegudes en molt temps".
Notícies relacionadesTambé ha confirmat que es reduirà el tipus de l'impost de societats del 30% al 25%, però en dues etapes. Ha assegurat que la intenció amb la reforma de l'IRPF és acostar el tipus de gravamen al tipus efectiu.
El president del Cercle, que ha aplaudit que el Govern no fes cas de les peticions de demanar el rescat per a Espanya, ha demanat que mantingui la mateixa actitud i eviti l'"immobilisme" davant el "problema català. Costas ha afirmat que "consulta i reforma política no han de ser necessàriament excloents".
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Funcionaris La Generalitat convocarà una oferta d’ocupació pública de més de 7.000 places
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Farmacèutica Grifols admet reunions de Brookfield amb accionistes seus de referència
- Tecnologia Amazon fa una oferta per comprar la filial de TikTok als EUA
- Sector bancari La CNMC enllesteix el dictamen sobre l’opa al Sabadell per aprovar-lo a l’abril
- Administració catalana La Generalitat traurà més de 7.000 places a oposició
- Inspecció de vehicles Applus torna també la seva seu a Catalunya