BANCA
ING Direct comença a solucionar la caiguda de la seva web a Espanya
L'entitat assegura que la incidència no ha tingut efectes sobre la seguretat dels 3,2 milions de clients

Dues persones passen davant d’una oficina d’ING Direct a Barcelona. /
La filial espanyola d'ING (ING Direct) ha tingut bloquejat l'accés al seu web durant una bona part del dia a causa d'un problema informàtic. ING Direct ha identificat la incidència tècnica i ha descartat que aquesta caiguda del sistema comporti riscos de seguretat.
Segons ha informat l'entitat en el seu compte oficial de Twitter, la incidència tècnica que impossibilita l'accés a l'operativa dels 3,2 milions de clients a Espanya no afecta la seguretat dels sistemes ni l'operativa automàtica dels comptes, com l'abonament de nòmines o pagament de rebuts. Fonts del banc han explicat a Europa Press que aquesta incidència no afecta ni els caixers ni els pagaments amb targetes.
La caiguda de la web d'ING Direct, restablerta temporalment a mig matí, ha coincidit amb l'últim dia del mes, quan l'operativa dels clients augmenta per verificar el cobrament de nòmines o pensions i realitzar pagaments habituals del mes.
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- Automoció Seat prescindeix d’improvís de Griffiths, president de la companyia
- Convivència amb l’extrema dreta El PSC, Junts, ERC, Comuns i la CUP creen una comissió d’estudi sobre els discursos d’odi al Parlament
- Successos Operació antiterrorista islamista a l’Eixample de Barcelona
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Oportunitat de lideratge BCN tindrà una nova oficina per captar inversió estrangera
- Apunt Sense els peus a terra