COMERÇ
El nou 'outlet' de Viladecans espera tres milions de visitants el primer any
El centre obre les portes amb una inversió de més de 80 milions d'euros
Les 55 botigues del Viladecans The Style Outlets obren les portes dijous amb la previsió de rebre més de tres milions de visitants durant el primer any, molts d'ells estrangers que aprofitin la seva estada a Barcelona per anar de compres a un centre situat a 15 minuts en cotxe. El centre comercial, impulsat per la companyia Neinver i TH Real Estate amb una inversió de més de 80 milions d'euros, afronta l'obertura amb una ocupació del 85% de la seva superfície bruta llogable, de 19.800 metres quadrats, i la previsió d'obrir una desena més de botigues ben aviat.
El responsable de Neinver a Espanya, Eduard Ceballos, ha destacat que aquest volum de botigues, sumades als serveis que ofereix el centre, han suposat la contractació directa de 600 persones. Aquesta xifra pujarà fins als 1.300 llocs de treball, directes i indirectes, una vegada es culmini la segona fase del centre, que Ceballos ha apuntat que s'activarà en menys de tres anys i suposarà l'ampliació de la superfície bruta ampliable fins als 26.500 metres quadrats.
"On hi ha planificació i col·laboració institucional, el país avança. Junts som imparables", ha assegurat el conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, durant l'acte d'inauguració. L'alcalde de Viladecans, Carles Ruiz, ha subscrit aquesta consideració i ha destacat que la ciutat és un dels motors de la recuperació econòmica a Catalunya.
MÉS TRENS
Per afavorir l'arribada de clients a l''outlet', la Generalitat incrementarà les freqüències de Rodalies els caps de setmana i festius a partir de la primera quinzena del novembre. Hi haurà 65 trens en direcció Barcelona -actualment n'hi ha 39- i 68 en direcció Vilanova i la Geltrú -ara n'hi ha 36- que pararan a Viladecans, fet que suposa quatre freqüències cada hora els dissabtes, diumenges i festius.
Una vegada allà es podran trobar unes 60 marques que oferiran productes de temporades anteriors amb descomptes d'entre el 30 i el 70%.
Notícies relacionadesAl directori hi ha firmes catalanes com Cottet, Etxart & Panno, La Mallorquina, Naulover o Textura, i altres marques nacionals i internacionals com Adidas, Adolfo Domínguez, Calzedonia, Converse, Le Coq Sportif, Nanos, Nike i Skechers.
Més enllà de la moda, el centre disposa d'oferta de restauració, amb establiments Santa Gloria, UDON o La Farinella, a més de diferents serveis addicionals per a les famílies, com zones de joc per a nens, facilitats per a mascotes, aparcament per a bicicletes o sala de lactància.
- Dos clubs de BCN repeteixen al top 10 mundial del 2024
- Tres hores que van canviar el Barça
- El jesuïta Peris, davant el jutge per la denúncia d’un abús no prescrit
- Dos milions de catalans es beneficiaran de la llei de salut bucodental
- El Govern agilitzarà els 10 tràmits ‘online’ més utilitzats per a la sol·licitud d’ajudes
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Shopping Black Friday 2022: les millors ofertes d’Amazon
- SHOPPING Helly Hansen té les millors rebaixes d’hivern: ¡a meitat de preu!
- Com més població, més recursos
- L’Advocacia de l’Estat veu compatible la condemna del procés i l’amnistia