sector aeroports
IAG nomena Hodder conseller delegat de Level
S'incorpora per impulsar el creixement de l'aerolínia de baix cost del grup hispanobritànic

zentauroepp44438868 iag nombra a vincent hooder como consejero delegado de level180725123338
International Airlines Group (IAG) ha nomenat Vincent Hodder com a conseller delegat de Level, la seva marca d’aerolínia de baix cost. Hodder compta amb més de 25 anys d’experiència al sector aeri, en què ha treballat en companyies 'low cost’ com Jetstar a Austràlia i Àsia i VivaAerobus a Mèxic.
Actualment és director d’estratègia de Flybe, aerolínia regional que opera al Regne Unit, en què ha contribuït particularment a millorar els ingressos de la companyia i redefinir la direcció estratègica del negoci.
Level va iniciar operacions el juny del 2017 i ofereix vols des de Barcelona a Boston, Buenos Aires, Los Angeles i San Francisco. A començaments d’aquest mes, va iniciar operacions des de l’aeroport d’Orly (París), Mont-real i Guadalupe. A aquests serveis se sumaran vols a Nova York (Newark) i Martinica el setembre vinent. Actualment, la seva flota està composta per avions Airbus A330-200, i comptarà amb set aeronaus el 2019.
Coneixement del model de negoci
Robert Boyle, director d’estratègia d’IAG, ha expressat: “És una gran satisfacció nomenar Vincent com el primer conseller delegat de Level. Té una gran experiència en la indústria de l’aviació i un coneixement profund del model de negocis de baix cost”.
En relació amb el seu nomenament, Vincent Hodder ha assenyalat: “Level és una 'start-up' que està tenint una evolució realment positiva. És més que una marca d’aerolínia de nova creació, és un nou concepte que utilitza la tecnologia perquè els clients tinguin el control sobre la manera en què desitgen viatjar amb l’estructura de costos més baixa possible”.
Vincent Hodder és Llicenciat en Comerç per la Universitat de Melbourne i té un màster en administració d’empreses (MBA) de l’escola de negocis de Melbourne. A més, parla espanyol amb fluïdesa.
- Barcelonejant Així és el jardí viral de Barcelona amb més de 200.000 flors
- Districte de Ciutat Vella El tràfic de fàrmacs per crear la ‘droga dels pobres’ s’expandeix a la zona més vulnerable de Barcelona
- Polèmica decisió al regne unit Cop del Tribunal Suprem britànic a les dones trans
- El jutge va repescar un nom
- La lliga de campions Adeu, Champions; ‘ciao’, Ancelotti
- Delinqüència digital Creixen les «estafes híbrides»: l’engany que combina el món virtual i el físic
- Tipus d’interès L’eurozona es blinda: el BCE abaixa tipus al 2,25% en resposta a l’ofensiva de Trump
- Conflicte laboral PortAventura suspèn la venda d’entrades per a aquest dissabte per la vaga de treballadors
- Metro de Barcelona Adjudicades per 48 milions les obres de les estacions de Manuel Girona i Campus Nord de l’L9
- Oferta d’ocupació El treball que sempre havies somiat: 1.000 euros a la setmana per provar platges i explicar-ho