ATENCIÓ AL CLIENT
Telefónica inverteix 10 milions a renovar un centenar de botigues Movistar a Catalunya
Ha adaptat els establiments a les necessitats dels clients actuals
botigues-movistar-4
Telefónica ha invertit 10 milions d’euros en noves obertures i en la renovació d’un centenar de botigues Movistar a Catalunya, on la firma compta amb un total de 172 establiments.
Inspirats per les noves necessitats dels clients actuals, Telefónica ha transformat el model de botiga, fent-lo més obert, accessible i proper. El procés de renovació de les botigues Movistar iniciat a finals del 2015 ha inclòs el canvi complet del mobiliari i l’espai de les botigues i dels serveis que s’hi ofereixen.
Aquests espais renovats permeten establir una relació més directa i ofereixen un assessorament personalitzat. La majoria dels nous establiments compten amb un espai d’atenció al client, un centre de reparacions i un racód’experiència del client, on es realitzen sessions formatives i demostratives i accions amb patrocinadors. Així mateix, algunes botigues també disposen d’espai per a nens, on poden aprendre i disfrutar de la tecnologia de manera gratuïta.
Notícies relacionadesD’aquesta manera, el principal punt de venda de Movistar permet als clients provar i conèixer de prop productes diferencials de Telefónica com Movistar+ o Movistar Home, el dispositiu intel·ligent per a la llar que integra en tots els serveis la intel·ligència artificial d’Aura. "Ara els clients no només poden adquirir productes o contractar serveis de Movistar, sinó que a més poden familiaritzar-s’hi mitjançant equips de prova o presenciar demostracions sobre els seus continguts i funcionalitats, a més de comptar amb tècnics que s’encarreguen d’ajudar-los a configurar els terminals després de la compra", ha informat l’empresa.
Per a Vicente Gisbert, director de Gran Públic de Telefónica a Catalunya, "aquests nous espais responen a la necessitat de tenir una atenció més personalitzada i informar de manera qualificada sobre l’àmplia gamma de productes i serveis de Telefónica, inclosa l’àmplia oferta televisiva i l’atenció específica i presencial a pimes i autònoms".
- Fiscalitat Novetats en la Renda 2025: nou límit per fer la declaració
- Exclusiva Com va conèixer Pep Guardiola la seva ara exdona, Cristina Serra
- MAMARAZZIS Pep Guardiola i Cristina Serra se separen després de 30 anys junts
- L’obesitat es diagnosticarà amb el greix corporal i no sols amb l’IMC
- Fins que li doni la gana
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Comptes públics El Govern assumeix que no tindrà pressupostos: «No s’acaba el món ni cau Catalunya»
- El Govern i la Generalitat reactiven les comissions bilaterals i avancen en el finançament singular català
- Mercat laboral La bretxa salarial entre la gran empresa i la petita creix i ja supera els 440 euros al mes
- Successos Mor un motorista després d’impactar amb un senglar a la C-31 a Sant Pere de Ribes