Transports
Renfe crearà la seva pròpia plataforma per evitar 'els Uber i Cabify' al seu sector
L'operadora vol avançar-se a aquestes plataformes amb la seva pròpia aplicació, en què interactuarà amb clients i amb competidors
abertran34121771 barcelona 02 06 2016 sociedad renfe cambia los 160602134748
Renfe vol evitar que li passi el mateix que als taxis amb l’arribada d’Uber i Cabify. I per això crearà la seva pròpia plataforma digital per interactuar amb els seus clients i també amb els seus competidors i convertir-se en un "operador integrat de mobilitat", segons va avançar aquest dimarts el director general d’estratègia de Renfe, Manel Villalante.
Amb aquesta fórmula, l’operadora prova de donar resposta a les necessitats dels consumidors que són "cada vegada més exigents i més plurals" i volen tenir tots els serveis integrats en una sola plataforma, segons va explicar Villalante durant un fòrum sobre els nous models de negoci en el marc de la liberalització del sector prevista per al 2020.
Per això, abans que arribi una altra empresa disposada a "dirigir les relacions amb els clients i fer negoci amb l’ingent volum de dades que té Renfe", l’operadora s’avançarà: "Nosaltres serem la plataforma, una plataforma oberta disposada a interactuar amb el client i també amb els competidors", va dir. Serà com "una espècie de Spotify de la mobilitat" que acompanyarà el viatger "porta a porta", des de l’origen fins al destí, i en què s’inclouran col·laboracions amb companyies de patinets, de 'carsharing' i de 'motosharing', entre d’altres, perquè "això és el que demana la societat".
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Shopping Black Friday 2022: les millors ofertes d’Amazon
- SHOPPING Helly Hansen té les millors rebaixes d’hivern: ¡a meitat de preu!
- Com més població, més recursos
- L’Advocacia de l’Estat veu compatible la condemna del procés i l’amnistia