sector financer

El BBVA unifica la seva marca global, també a Catalunya

El banc elimina les designacions locals i presenta un nou logo

zentauroepp43445262 carlos torres bbva180522175240

zentauroepp43445262 carlos torres bbva180522175240 / ZIPI

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

El BBVA ha confirmat aquest dimecres que unificarà la seva marca en gairebé tots els països en què opera, prescindint així de les designacions locals Bancomer (Mèxic), Francés (Argentina), Compass (Estats Units) i Continental (Perú). El seu banc participat a Turquia passarà a dir-se Garanti BBVA i la marca CX (l’antiga Catalunya Caixa) anirà desapareixent progressivament. 

El segon banc espanyol ho ha anunciat durant la presentació del seu nou logo en una trobada interna a la qual han assistit gairebé 126.000 empleats de manera presencial i a distància. La notícia va saltar el passat 14 de març, quan la seva filial argentina va informar les autoritats del país del procés de transició global cap a la marca única BBVA, però el grup no ho ha confirmat fins aquest dimecres.

Notícies relacionades

"La nova identitat és un reflex dels valors del BBVA, especialment el de ‘Som un sol equip’, que emfatitza la importància de les persones que treballen al grup, així com el seu compromís amb el projecte del BBVA", ha argumentat l’entitat en una nota. El banc té previst canviar de forma progressiva la marca en els seus edificis corporatius, oficies i materials.

“En un món on la digitalització i la globalitat ja són una realitat, l’experiència del client és el factor més important per a l’èxit de qualsevol empresa. El BBVA ha sigut pioner en la seva aposta per la digitalització i a buscar solucions que ajudin els clients a prendre les millors decisions en les seves vides i en els seus negocis. El seu reflex en una marca comuna és el pas natural en aquests moments”, ha assenyalat el seu president, Carlos Torres Vila.