transprot aeri
Norwegian connectarà Barcelona i San Francisco a partir del 28 d'octubre
La ruta, amb dos vols setmanals a l'hivern, substituirà l'actual a Oakland

norwegian
La companyia aèria Norwegian connectarà a partir del 28 d’octubre l’Aeroport de Barcelona-el Prat i el San Francisco Internacional en una nova ruta que substitueix l’anterior connexió amb l’aeroport d’Oakland, un canvi que la companyia ha anunciat en un comunicat aquest dilluns i, que l’aeroport francès París-Charles de Gaulle també farà a l’octubre.
Aquesta modificació de ruta que Norwegian ja va fer el passat 31 de març a l’Aeroport de Londres-Gatwick suposa un canvi que, segons la companyia, reflecteix la nova demanda dels seus clients i l’augment de la capacitat de càrrega del San Francisco Internacional, necessària per sostenir les 4.000 tones de càrrega aèria transportades entre San Francisco i Barcelona el 2018 i els més de 750.000 passatgers que han viatjat amb aquesta companyia.
La ruta entre l’Aeroport de San Francisco Internacional –el principal de la zona, amb més de 57 milions de passatgers en 2018– i el Prat tindrà una freqüència de dos vols setmanals en aquesta temporada d’hivern: els dimecres i els diumenges en el sentit Barcelona-San Francisco i, els dilluns i els divendres en el sentit contrari.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
-
Ofert per
- Repartiment de migrants Catalunya declara que els seus centres de menors migrants ja superen el 100% de la seva capacitat