NOUS SERVEIS
Facebook llança un servei de cites i Tinder cau en borsa
Dating arrenca als EUA i serà un perfil separat de l'habitual a la xarxa social
ig-on-fb-dating-profile
Facebook ha anunciat el llançament d’un servei per buscar parella i Match Group, la companyia propietària de Tinder i Meetic, ha arribat a caure aquest dijous un 6% al Nasdaq mentre l’empresa de Mark Zuckerberg pujava entorn del 2%.
La nova funció de Facebook estarà disponible des d’aquest dijous de moment només als Estats Units i altres països d’Amèrica del Sud i Àsia, per a majors de 18 anys. El servei no està previst que arribi a Europa fins a principis del 2020. El perfil de Facebook Dating serà especial perquè l’usuari se’l podrà crear sense que el vegin els seus amics, ja que estarà separat del seu perfil habitual a la xarxa social.
Funcionarà com altres webs per lligar: suggeriments d’afinitat basats en algoritmes. I només mostrarà el nom de pila i l’edat de l’usuari del perfil original, a la resta es podran posar només les dades que convinguin.
La idea de Facebook és que l’interessat o interessada pugui lligar amb amics d’amics o fora del cercle habitual, afirma l’empresa, enviant missatges a qui li interessi. Si és algú a qui ja té com a amic, hi haurà una funció especial per fer-li arribar l’interès «en secret». I l’empresa destaca que es podran compartir els detalls d’una cita real pactada a Dating amb persones de confiança via Messenger.
No obstant, una de les seves projeccions de futur és la que ha despertat la por entre els seus competidors: a finals d’any, Facebook permetrà unir aquest perfil al d’Instagram Stories, cosa que integrarà també el vídeo dels candidats, una mica similar al vídeo Loop de Tinder, però amb actualitzacions en directe.
Dades que té Facebook
Facebook justifica aquesta nova funció «perquè els candidats es coneguin millor» i es presenta com qui pot presentar millors candidats segons «les preferències, interessos i altres coses que fas a Facebook», tot i que l’interessat expliqui una altra cosa.
Notícies relacionadesLa cotització de les accions de Match Group va tancar la jornada de dimecres situada en 85,74 dòlars. Després del toc de campana d’aquest dijous, els títols han escalat fins als 89 dòlars, tot i que després de sortir a la llum l’anunci de Facebook Dating, que és com s’anomena la nova funció, han començat a caure fins a situar-se en l’entorn dels 82 dòlars.
L’1 de maig del 2018, quan Facebook va anunciar que volia crear un servei de cites personals, després que Zuckerberg s’hi resistís durant anys, Match Group es va desplomar a la borsa més d’un 26% en un sol dia, tot i que després es va recuperar i va aconseguir doblar el seu valor.
- Mor un motorista després de patir una sortida de via a la B-225 a Castellbisbal
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Shopping ¿Busques un smartwatch? Aquests són els millors amb descompte del Black Friday
- Club d’Estil de EL PERIÓDICO 10 trucs infal·libles de la guru de l’ordre Alicia Iglesias per triomfar amb el canvi d’armari
- Bakú aconsegueix 300.000 milions a l’any per als països del sud global