Model laboral
Primera sentència del TSJC sobre un 'rider' de Glovo: són falsos autònoms
L'alt tribunal català segueix el camí d'altres sentències i considera que els repartidors haurien de ser assalariats

zentauroepp48368915 barcelona 28 05 2019 sociedad repartidores de glovo deliver190606200030 /
Nova clatellada a Glovo als tribunals i primera en altes instàncies catalanes. El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) s’ha pronunciat per primera vegada sobre la relació laboral dels ‘riders’ i ha dictaminat que aquests operen actualment com a falsos autònoms. Així ho han manifestat els magistrats en una resolució a la qual ha tingut accés EL PERIÓDICO. El TSJC segueix així la línia d’altres tribunals superiors de justícia, com el de Madrid o el d’Astúries, i decreta la laboralitat de la relació entre els repartidors i l’empresa de repartiment digital.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Xavier Amor, secretari de Governs Locals de la Generalitat: "Hem d’ajudar els ajuntaments; no importa el color polític"
- Guerra a Ucraïna Putin declara una «treva» unilateral per la Pasqua fins dilluns a la mitjanit
- Aquest és l’efecte d’esmorzar taronja als nostres ronyons
- Violència de gènere Un home s’entrega a una patrulla de Mossos a l’AP-7 amb el cadàver de la seva dona al maleter
- Gentrificació Dos anys convivint amb 35 pisos turístics al ‘Bloc Tarragona’: «És interminable el que patim»
- Adéu a la jubilació als 67 anys: aquest 2025 la Seguretat Social puja l'edat per a aquests treballadors