FESTES LABORALS
Calendari laboral de Catalunya del 2021 (amb tots els dies festius)
L'any que ve tindrà 14 festes, les 12 aprovades per la Generalitat i dues de locals a elecció de cada municipi
Torna l'aqüeducte de la Constitució, i Sant Joan i el 12 d'octubre obren la possibilitat de ponts
El calendari laboral de l’any 2021 a Catalunya tindrà 14 dies festius. A les 12 dates previstes pel Consell de Relacions Laborals (CRL), els ajuntaments hi afegiran dues festes locals, de caràcter retribuït i no recuperable.
Aquests són els 12 dies festius del calendari laboral del 2021 per a tot Catalunya aprovats pel Departament de Treball:
1 de gener (divendres): Any Nou
6 de gener (dimecres): Reis Mags
2 d’abril: Divendres Sant
5 d’abril: Dilluns de Pasqua
1 de maig (dissabte): Dia del Treballador
24 de juny (dijous): Sant Joan
11 de setembre (dissabte): Diada Nacional de Catalunya
12 d’octubre (dimarts): Festa Nacional d’Espanya
1 de novembre (dilluns): Tots Sants
6 de desembre (dilluns): Dia de la Constitució
8 de desembre (dimecres): Immaculada Concepció
25 de desembre (dissabte): Nadal
La novetat principal del calendari laboral del 2021 és que torna l’aqüeducte de la Constitució, al caure el 6 de desembre en dilluns i el 8 en dimecres. A més, el fet que Sant Joan sigui dijous i el 12 d’octubre dimarts obre la possibilitat de fer pont a Catalunya aquells caps de setmana. Hi ha tres dies festius dissabte: l’1 de maig, la Diada i el dia de Nadal.
■ Consulta també el calendari laboral de Catalunya del 2020
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- MONEDES DIGITALS El robatori de criptomonedes més gran de la història: uns ‘hackers’ s’emporten 1.500 milions de dòlars del gegant Bybit
- Alto el foc a Gaza Hamàs completa l’alliberament dels ostatges israelians vius de la primera fase de la treva
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència