Resultats
Holaluz ja suma 1.879 instal·lacions fotovoltaiques a Espanya
La comercialitzadora va tancar el primer trimestre amb una facturació de 122,9 milions d'euros, un 22,9% més
La companyia manté el seu pla de creixement per a finals de 2023 malgrat la crisi del coronavirus

zentauroepp37317476 barcelona 16 02 2017 economia carlota pi de la empresa holal170217102126 /
La comercialitzadora d’energia Holaluz continua creixent malgrat el coronavirus. La companyia catalana va tancar el primer trimestre de l’any amb un auge del 22,8% de les vendes respecte al mateix període de l’any anterior, fins a arribar als 122,9 milions d’euros. En total, Holaluz suma 1.879 instal·lacions fotovoltaiques a Espanya a finals de juny, un 57% més que en el primer trimestre, segons ha informat l’elèctrica.
La companyia, fundada per Carlota Pi, Oriol Vila i Ferran Nogué, ha arribat als 255.543 clients (a 30 de juny), xifra que mostra una «rapidíssima recuperació després de la Covid-19». El març d’aquest any comptava amb 241.163 clients. L’elèctrica manté el pla de creixement malgrat la pandèmia que ha obligat a teletreballar tot l’equip i que ha provocat una caiguda molt destacada de la publicitat, i reitera els seus objectius a finals de 2023: un milió de clients i 50.000 instal·lacions fotovoltaiques.
Notícies relacionadesPer arribar a aquestes xifres, fa unes setmanes Holaluz va engegar la Revolució de les Teulades amb què s’ofereix a instal·lar gratuïtament plaques solars als propietaris de les teulades i, a canvi, els ofereix un descompte fix a la seva factura des del primer mes (entorn del 20% de mitjana). La instal·lació, propietat d’Holaluz, passarà a nom del client al cap de 15 anys, quan l’estalvi ascendirà fins al 63% de la quota mensual, segons els plans de la companyia.
D’altra banda, l’ebitda (benefici abans d’interessos, impostos, depreciacions i amortitzacions) de la companyia en el primer trimestre, que recull l’impacte de la Covid-19, es va situar en -2,3 milions d’euros, mentre que el marge brut va arribar als 9,9 milions d’euros, un augment del 81% respecte a l’exercici anterior.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència
- Consells pràctics El truc casolà perquè la goma de la rentadora quedi com nova
- Més parlants, menys ús habitual, més bilingüisme: la salut del català, en nou gràfics