Automoció

De los Mozos renova com a president de la patronal de l’automòbil

El president de Renault a Espanya es mantindrà al capdavant de l’associació de fabricants ANFAC un any més, en un moment clau per al sector

L’assemblea general s’ha reunit avui i també ha presentat el nou full de ruta en el pla de mobilitat per al futur, i ha actualitzat la imatge corporativa

De los Mozos renova com a president de la patronal de l’automòbil
2
Es llegeix en minuts

El president de Renault a Espanya i membre del comitè executiu del Grup Renault, José Vicente de los Mozos, ha sigut reelegit com a president de l’Associació Espanyola de Fabricants d’Automòbils i Camions (ANFAC). De los Mozos complirà així un any més al capdavant d’un càrrec que ocupa des del 2018.

Segons informa l’associació en un comunicat «l’extensió del càrrec es fa per continuar treballant en la recuperació de la demanda i la producció, fortament afectades pels efectes de la pandèmia soferta el 2020, i per afrontar els reptes que l’entrada d’una nova fiscalitat, les normatives de reducció d’emissions, les noves polítiques de mobilitat, a més de la reconversió industrial de les fàbriques espanyoles, suposen per al sector l’any vinent».

Sector estratègic

José Vicente de los Mozos ha assenyalat que la importància de la indústria de l’automòbil és clau per al país. A més, considera que «la transformació del sector en línia amb els objectius de descarbonització i digitalització és innegable, si volem mantenir una indústria que, sense tenir cap casa matriu al nostre territori, s’ha posicionat com un dels principals referents a Europa i al món».

Des del seu punt de vista, «travessem un context d’incertesa econòmica i sanitària, però que no ens ha d’allunyar del compromís d’arribar a una mobilitat zero emissions al llarg de les pròximes dues dècades. Avancem cap a un nou model d’indústria on les demandes socials, mediambientals i econòmiques determinaran la mobilitat del futur. Hem d’estar preparats i així donar resposta i solucions que ens permetin continuar sent competitius i referents, no només mantenint el que hem aconseguit, sinó augmentant la nostra força industrial i d’ocupació. L’objectiu està marcat per al 2050 i és necessari construir-lo des d’avui», ha destacat el president de l’ANFAC.

En la reunió de l’assemblea general de l’associació també s’han establert les bases que definiran l’ANFAC com la veu referent de la nova mobilitat, en línia amb els eixos de descarbonització i digitalització que marquen la transformació de la indústria i l’economia.

Nova imatge de marca

Notícies relacionades

«Aquest posicionament com a referent de la nova mobilitat es tradueix, per a l’ANFAC, en un canvi a la marca i la imatge de l’associació», apunten,

L’actualització de la imatge simbolitza, segons assenyalen des de l’associació, «la necessària evolució de l’automoció en línia amb els objectius de descarbonització i digitalització. Aquest canvi representa un sector amb un ferm compromís mediambiental i amb una contínua millora tecnològica per donar solucions de mobilitat des d’un prisma innovador buscant l’eficiència, la connectivitat i una contribució a la sostenibilitat i, creant, d’aquesta manera, el nou ecosistema de la mobilitat».

Temes:

Renault