Cooperativa
Consum paga una segona ‘prima Covid’ de 300 euros als seus treballadors
La cadena de supermercats ha augmentat els salaris dels seus empleats un 1% per l’esforç realitzat en la pandèmia

La cooperativa de supermercats Consum ha pagat una nova ‘prima Covid’ de 300 euros de mitjana per persona als seus treballadors de botigues i plataformes logístiques, amb l’objectiu de compensar la dedicació i l’esforç realitzat durant tot 2020 amb motiu de la pandèmia, i ha pujat el salari un 1%.
Aquesta prima suposa un import de més de 4,7 milions d’euros, que afectarà el personal operatiu de supermercats i plataformes, que suposa el 95% de la plantilla, i s’abonarà en la nòmina del gener, dins de l’exercici 2020/2021, ha indicat la cooperativa en un comunicat.
Notícies relacionadesAquesta ‘prima Covid’ és la segona després de la del mes de març del 2020, que va suposar una gratificació mitjana de 283 euros per persona, també per al personal operatiu de supermercats i plataformes, la quantia de la qual va ascendir als 3,8 milions d’euros. En aquell moment va suposar una compensació al gran esforç i dedicació realitzats per la plantilla, majoritàriament personal operatiu, des que es va decretar l’Estat d’Alarma a Espanya el 14 de març.
A més, aquesta ‘prima Covid’ se sumarà a la pujada salarial de l’1% aprovada per la cooperativa per al 100% de la plantilla. Aquest increment, que començarà a aplicar-se des del mes de febrer, representa una inversió de més de 3,2 milions d’euros i suposa uns 185 euros bruts a l’any, de mitjana.
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Reforma pendent El final del canvi d’hora apunta al 2026
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove al Sutton el 2022
- Tribunals Alliberada la presa espanyola més jove a l’estranger: Fátima Ofkir complia cadena perpètua a Oman per tràfic de drogues
- La ronda catalana L’etapa reina de la Volta es converteix en un caos
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Pla pilot El Govern concedirà beques de 500 euros al mes per estudiar Filologia Catalana i augmentar la xifra de professors
- Catalunya Media City Salvador Illa presenta el ‘hub’ audiovisual Catalunya Media City a les Tres Xemeneies