Energia

MásMóvil compra la comercialitzadora de llum i gas Lucera

  • La ‘teleco’ fa el salt a l’energia per diversificar la seva oferta i impulsar canvis de companyies

zentauroepp42340860 l hospitalet de llobregat 28 02 2018  econom a   mobile  d a180228122220

zentauroepp42340860 l hospitalet de llobregat 28 02 2018 econom a mobile d a180228122220

1
Es llegeix en minuts
Sara Ledo

De les telecomunicacions a l’energia. La ‘teleco’ MásMóvil ha adquirit una participació de control de la comercialitzadora de llum i gas Lucera, amb la qual ja s’havia associat per llançar EnergyGo, el seu servei d’electricitat sota la marca Yoigo. És la primera ‘teleco’ espanyola que compra una comercialitzadora elèctrica i, no obstant, gràcies a aquesta adquisició i als serveis que presta sota les ensenyes d’EnergyGo i Pepeenergy, suma ja 100.000 clients d’energia.

MásMóvil va iniciar la seva relació amb Lucera a mitjans del mes de desembre passat, quan va llançar EnergyGo, marca sota la qual venia l’electricitat de Lucera amb l’objectiu d’ampliar el seu catàleg de serveis. Una dinàmica que estan seguint totes les companyies del sector com demostra l’aliança entre Prosegur i Telefónica o el llançament d’Orange Bank. «Volem ser un operador multiserveis afegint noves propostes comercials als nostres serveis de connectivitat que resultin útils als nostres clients i que els aportin beneficis i estalvis concrets», va indicar el conseller delegat de MásMóvil, Meinrad Spenger, en un comunicat.

Notícies relacionades

Però ara la companyia fa un pas més al comprar aquesta comercialitzadora. A Espanya hi ha centenars de petites elèctriques, però les cinc grans companyies encara copen el 90% de la quota. Dels 29 milions de subministraments elèctrics, el 2019 es van produir gairebé 3 milions de canvis de companyia cada any, davant el sector de les telecomunicacions on es van efectuar 9,5 milions de canvis, entre telefonia fixa i mòbil. I aquest seria un altre dels motius de l’entrada de MásMóvil al sector de l’energia, segons va explicar Spenger en la presentació d’EnergyGO: la possibilitat de potenciar l’intercanvi de clients entre empreses.

MásMóvil preveu mantenir la marca Lucera, així com els serveis d’EnergyGo, a través dels quals ofereix una oferta a la carta composta per tres tarifes –mateix preu tot el dia, discriminació horària i tarifa cotxe elèctric– i recorda que es pot realitzar el canvi de comercialitzadora «en menys de 5 minuts» a través d’internet o per telèfon. «L’objectiu d’EnergyGO és que cada client trobi la tarifa que millor s’ajusta al seu consum i li permeti estalviar al màxim. I si el client no escull la tarifa perfecta (o canvia els seus hàbits), EnergyGO recomana de forma proactiva a través d’una plataforma tecnològica el canvi de tarifa, amb dades detallades d’estalvi», explica la companyia.

Temes:

Energia