Per ordre de l’Audiència Nacional
La Guàrdia Civil escorcolla la seu d’Abengoa a Sevilla
La multinacional es troba actualment en concurs de creditors
Agents de la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil estan registrant la seu central d’Abengoa al complex Campus Palmas Altas de Sevilla, segons han indicat a Efe fonts de la investigació. La multinacional es troba actualment en concurs de creditors.
En l’operació, iniciada a primera hora d’aquest dimarts, hi participen desenes d’efectius de l’UCO desplaçats des de Madrid a Sevilla, on s’ubiquen les oficines centrals de la companyia espanyola Abengoa, especialitzada en els sectors d’infraestructures, energia i aigua.
L’actuació de la Guàrdia Civil, segons les fonts consultades, ha sigut ordenada pel Jutjat central d’Instrucció número 2 de l’Audiència Nacional i es troba sota secret judicial.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- MONEDES DIGITALS El robatori de criptomonedes més gran de la història: uns ‘hackers’ s’emporten 1.500 milions de dòlars del gegant Bybit
- Alto el foc a Gaza Hamàs completa l’alliberament dels ostatges israelians vius de la primera fase de la treva
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència