Balanç anual
Caprabo tanca l’exercici amb una facturació de 842 milions, el 6,6% més

caprabo---plataforma-frescos16
Caprabo va finalitzar l’exercici (tancat el 31 gener del 2021) amb una facturació de 842 milions d’euros, un 6,6% superior respecte a l’exercici anterior. Al llarg del 2020, Caprabo ha mantingut el seu ritme d’obertures amb una desena de botigues en vuit poblacions de Catalunya. Al llarg de l’exercici, la companyia ha realitzat inversions per un valor aproximat de 15 milions, en obertures i pla de transformació de supermercats, i 20 milions en la construcció del nou conjunt logístic per al producte fresc, la venda ‘online’ i la nova seu central de la companyia. Caprabo té uns 300 supermercats i més de 6.000 treballadors.
El nou magatzem de distribució, que ha suposat una inversió de 20 milions, té uns 24.600 m2 de superfície i està ubicat a la ZAL Port al Prat de Llobregat, Barcelona. El projecte va entrar en funcionament el juliol passat, en plena situació de pandèmia. El complex logístic inclou la gestió de tot el producte fresc que arriba als supermercats de Caprabo, la venda ‘online’ de Capraboacasa i la seu central de la companyia.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- SALUT Un bacteri, possible causa de l’augment del càncer colorectal
- Famosos Pep Guardiola i Cristina Serra caçats a Barcelona amb un element compartit revelador: ¿reconciliació a la vista?
- La cantant argentina María Becerra, ingressada després de ser operada d’urgència
- Marc Giró, una de les peces més cobejades de la televisió, renova finalment el seu contracte amb RTVE
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- El papa Francesc i Jesús es fan 'selfies' al cel: així és el vídeo viral fet amb IA