Línia ‘veggie’
Carrefour llança una gamma de ‘carn no carn’

Carrefour deixarà d’utilitzar les bosses de plàstic. /
Carrefour ha llançat una nova gamma de ‘carn no carn’, productes d’origen vegetal, però similars en gust a la carn amb la seva marca Carrefour Veggie, segons ha informat la companyia en un comunicat.
En concret, amb aquest llançament renova aquest assortiment amb l’objectiu de «democratitzar» el vegetalisme amb una oferta variada, que compta amb el segell de qualitat Vlabel i a preus accessibles.
Amb el llançament d’aquestes referències, Carrefour continua la seva aposta pels productes vegans i vegetarians. El 100% dels productes de Carrefour Veggie s’elaboren a Espanya, amb l’empresa Sediasa Alimentación pertanyent al Grup Fuertes.
5,1 milions d’espanyols
Notícies relacionadesSegons l’última edició de l’informe ‘La Revolució Verda’, ja hi ha 5,1 milions de persones a Espanya que es declaren vegans, vegetarians o flexitarians, cosa que equival a un creixement del 65% respecte a les xifres del 2017.
Un 13% de la població adulta s’identifica com a ‘veggie’, que agrupa els vegans –no consumeixen productes d’origen animal–, vegetarians –que no mengen carn d’animals però sí ous o lactis– i flexitarians –interessats a reduir la carn que ingereixen fins a fer-ho de forma esporàdica.
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Reforma pendent El final del canvi d’hora apunta al 2026
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove al Sutton el 2022
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Pla pilot El Govern concedirà beques de 500 euros al mes per estudiar Filologia Catalana i augmentar la xifra de professors
- Avançar el rellotge ¿Quan és el canvi d’hora del 2025? Data de l’arribada de l’horari d’estiu
- Criança El pediatre Carlos González explica la importància de la dependència emocional amb els fills: "Tots tenim una dependència dels nostres pares..."
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema