Canvi de nom

Lady Gaga sorprèn els seus fans amb una actuació global en ‘streaming’ en col·laboració amb Westfield

Milions de fans van disfrutar de l’espectacle ‘online’ de l’artista, que va presentar en exclusiva el seu nou àlbum, "Love for sale". Més de 800 ho van fer des de les ‘fan zones’ de Westfield Glòries i Westfield La Maquinista

Els dos centres comercials, que recentment han incorporat la marca Westfield, la principal insígnia de ‘retail’ del món, oferiran diferents activitats al llarg del mes d’octubre

Més de 800 persones van poder gaudir de la presentació, en exclusiva i en streaming, del nou àlbum de Lady Gaga en Westfield La Maquinista i Westfield Glòries

Més de 800 persones van poder gaudir de la presentació, en exclusiva i en streaming, del nou àlbum de Lady Gaga en Westfield La Maquinista i Westfield Glòries / Westfield

3
Es llegeix en minuts

Lady Gaga va congregar més de 800 dels seus fans a Westfield La Maquinista i Westfield Glòries per presentar en exclusiva, i un dia abans de la seva estrena oficial al públic, el seu nou àlbum de jazz, "Love for sale", una producció que ha realitzat amb el mític i recentment retirat dels escenaris Tony Bennet i que va veure la llum l’1 d’octubre. L’esdeveniment es va portar a terme en 21 centres de Westfield a Europa, el Regne Unit i els Estats Units de manera simultània i en ‘streaming’.

Aquesta actuació va servir com a tret de sortida de la celebració de la inclusió de La Maquinista i Glòries en la llista de destinacions Westfield, un ‘rebranding’ que reconeix la importància d’aquests dos centres comercials de Barcelona i els situa a la xarxa d’espais emblemàtics del grup Unibail-Rodamco-Westfield.

Per aconseguir una millor immersió del públic assistent a l’espectacle, els dos centres comercials van habilitar les seves zones centrals i van muntar un espai ambientat en un bar de cabaret. Si no vau poder veure l’espectacle de Lady Gaga, podeu recuperar-lo en aquest enllaç.

Mes d’activitats a Westfield La Maquinista

L’octubre ha arribat carregat d’activitats a Westfield La Maquinista a través del Westfield Month una aposta que implica una gran varietat de propostes lúdiques, culturals i gastronòmiques per oferir més experiències d’entreteniment als visitants.

L’estiu ja s’ha acabat, però... ¿Per què perdre alguns costums com el terrasseig? Els principals restaurants de La Maquinista ofereixen des del 30 de setembre una ruta de tapes i música en directe a les seves terrasses, que es podrà disfrutar cada dijous al llarg del mes d’octubre. Per la seva banda, l’espai gastronòmic La Citi organitzarà un tast de vins amb maridatge de propostes gastronòmiques pròpies, així com una sessió de música urbana amb el ‘dj’ resident de Razzmatazz DJ2D2.

Aquest cap de setmana passat, els visitants de La Maquinista també van poder disfrutar de diferents ‘workshops’ exclusius com Visual Songs, en què els participants van poder pintar una tela digital a través dels moviments que generaven mentre ballaven al so de les seves cançons favorites; així mateix, els més petits de la casa van poder disfrutar d’un taller en què els van explicar com iniciar el seu primer hort urbà, i un altre en el qual van aprendre a muntar unes ulleres de realitat virtual per a dispositius mòbils.

En el marc del Westfield Month, Carrefour oferirà tallers de ‘showcooking’ i Dechatlon proposarà diferents activitats per a la tornada a l’esport. La Casa del Llibre i FNAC, per la seva banda, organitzaran firmes de llibres amb autors locals. A més, marques com Munic, MAC, L’Occitane i Boboli oferiran promocions i descomptes exclusius durant tot el mes.

Westfield Glòries s’afegeix a la festa

Glòries també va tenir un cap de setmana marcat per les celebracions. Els més ‘foodies’ van poder disfrutar l’1 d’octubre d’una ‘masterclass’ de fotos gastronòmiques a Instagram que va oferir la ‘influencer’ @deliciousmartha. El diumenge 2 d’octubre va ser el torn del ioga, amb un ‘workshop’ ofert per @devasanmartyoga, i en el qual es va regalar una estoreta i una samarreta.

A partir del 7 d’octubre es posarà en marxa el FEST-IN, una ruta gastronòmica que es portarà a terme cada dijous a la tarda durant el mes d’octubre pels nou restaurants d’El Mercat: el recentment inaugurat Honest Greens, Enrique Tomás, Bang Bang Burritos, 365, Poke Sí, Pure Cuisine, La Cevicheria, Hamburguesa Nostra i La Garriga. Els visitants podran disfrutar d’una tapa i una beguda per només 4€.

Durant el mes d’octubre, a més, més d’una trentena de botigues del centre comercial oferiran descomptes, promocions i ‘workshops’ als visitants del centre. Hi destaquen Rituals, Kiehl’s, JD Sports, L’Occitane, Boldú, Yogurtería Danone, FNAC, Calzedonia, Bóboli, Tezenis, Cines Balañá i Nyx, entre d’altres.