Inspecció de Treball
Nens treballant i adults sense contracte: multa de 730.000 euros a vuit franquícies de Condis
La Inspecció de Treball de la Generalitat detecta, junt amb els Mossos d’Esquadra, múltiples irregularitats a 14 supermercats i establiments d’alimentació

La Inspecció de Treball de la Generalitat ha imposat una proposta de sanció de 729.370 euros a vuit franquícies de la marca d’alimentació Condis, després de detectar múltiples irregularitats en les seves pràctiques laborals. Nens treballant, adults sense contracte, absència d’alta a la Seguretat Social o cessió il·legal de treballadors són algunes de les faltes que la policia laboral dependent del Departament de Treball ha pogut detectar i acreditar després de les actuacions coordinades que va fer el juny passat, en col·laboració amb els Mossos d’Esquadra. Així ho ha fet públic aquest dimarts en un comunicat, en el qual també deixa constància de pràctiques de competència deslleial entre les companyies.
Les actuacions de l’autoritat laboral van tenir lloc sobre vuit societats mercantils, que entre totes gestionaven 14 establiments a la província Barcelona dedicats a l’activitat comercial.
- Maten un home a trets a la sortida d'una discoteca a Terrassa
- Estigma i maternitat El repte de les mares amb trastorn mental: acceptació, acompanyament, activisme
- El moviment ens defineix
- MULTIMÈDIA Catalanisme i educació (capítol 1): les herències de les polítiques educatives a Catalunya
- Comerç exterior ¿Quins aliments exporten les empreses catalanes i quins països els compren?