Motos elèctriques

Ebroh Bravo CR, una nova moto elèctrica ‘made in Spain’

  • La marca Ebroh posa en escena una nova creació elèctrica desenvolupada i homologada a Espanya. La Bravo CR entrega una potència d’11,3 CV, proposa una velocitat màxima de 115 km/h i aposta per oferir 100 quilòmetres d’autonomia.

Ebroh Bravo CR, una nova moto elèctrica ‘made in Spain’
1
Es llegeix en minuts
Xavier Pérez
Xavier Pérez

Cap de redacció Motor

Especialista en Periodista de motor centrat en el sector de l'automòbil i la motocicleta, així com en totes les árees d'economía relacionades amb la industria de l'automoció, la movilitat sostenible i l'electrifcació.

Ubicada/t a Barcelona

ver +

Fa quatre anys que Ebroh es va llançar al món de l’electromobilitat com a ‘start-up’ d’èxit. Amb seu a Saragossa, la marca proposa diversos models de dues rodes (tant bicis com motos i escúters), i una de les seves últimes creacions ha sigut l’Ebroh Bravo CR, una moto elèctrica carenada que completa la gamma de la Bravo GLE (‘naked’) i la Bravo GLS (‘roadster’).

La Bravo CR és una moto amb unes prestacions, un rendiment, un disseny i un maneig que no tenen res a envejar a les motocicletes de gasolina del seu segment. Manté una silueta de moto moderna, amb un enfocament netament ‘Sport Touring’, que destaca per transmetre modernitat i polivalència. Aquests dos elements són molt demandats en aquest segment i, per això, Ebroh ha concebut aquesta Bravo com un element de penetració al mercat europeu.

Destaca per oferir una posició de conducció molt ergonòmica, que permet cobrir els 100 quilòmetres d’autonomia que acredita sense mostres de fatiga per a l’usuari. Les seves dimensions i repartiment de pesos permeten circular amb total comoditat. Amb 147 quilos podem dir que és una moto realment manejable.

Notícies relacionades

El bastidor ofereix un doble bressol superior i un segon bressol inferior. La seva estructura és tubular. Les suspensions comprenen una forquilla hidràulica de 35 mil·límetres de diàmetre 125 de recorregut. Les tiges disposen de 194 mil·límetres entre centres dels ancoratges de les barres de suspensió. Al darrere munta un monoamortidor hidràulic amb sistema progressiu. Munta llantes d’alumini de 17 polzades, frens de doble disc davant i disc individual darrere.

Del seu motor destaca el seu sistema sense escombretes (Brushless), molt eficient, que permet mantenir una bona entrega de potència en qualsevol mode de conducció.

Temes:

Etric