Només veure i emprovar
Indignats amb Shein a Barcelona: llargues cues per no poder comprar res
Els productes només comptaven amb un codi QR a l’etiqueta que enllaçava directament amb l’anunci de l’article
Els clients de la nova botiga de Shein al Portal de l’Àngel de Barcelona s’han emportat una decepció després de la inauguració del local aquest dijous. Després de fer llargues cues des de primera hora del matí, les persones que han aconseguit accedir a la nova ‘pop up store’ no han pogut comprar cap peça de roba.
A diferència de l’anterior botiga física de la firma de moda ‘online’, oberta fa unes setmanes a Madrid, aquesta vegada no es permetia la venda d’articles, sinó que només es podien veure i emprovar per després adquirir-los per internet, el canal de venda habitual de Shein.
En Barcelona han puesto una tienda física de Shein y sabéis que no se puede hacer? COMPRAR 💀
— 💫Alexa G💫OMIDB🧩 -1 days for ST4 (@MilsG03) 30 de junio de 2022
La peña haciendo cola y solo se puede comprar online 😂🤡 pic.twitter.com/Z4ggM8c7s2
De botiga a ‘showroom’
Després de la gran acollida que va tenir la inauguració de la primera botiga de Shein a Espanya, amb l’obertura temporal d’un altre local a Barcelona es podia presagiar un altre èxit rotund per a la companyia tèxtil xinesa. Tanmateix, després de llargues cues, els clients que han aconseguit entrar a l’establiment s’han trobat amb una trista realitat: el que es donava per fet que seria una botiga era en realitat una una ‘showroom’, és a dir, un espai on veure i emprovar-se peces, sense la possibilitat de comprar-les al moment.
Així com en el cas de la Shein de Madrid, el local de Barcelona es mantindrà obert per un temps limitat, concretament fins al 10 de juliol. El negoci, de més de mil metres quadrats, obre de dilluns a dissabte, de 10.00 a 22.00 hores, a més de diumenge de 12.00 a 20.00 hores.
Consolació per als clients
Notícies relacionadesTot i que la decepció dels clients de Shein ha sigut majúscula, alguns afortunats no han sortit de l’expositor amb les mans buides. Les primeres cent persones a arribar al local han rebut una bossa amb petits obsequis.
Així mateix, també s’han repartit cupons de descompte aplicables per a les compres ‘online’ a Shein. Quant a les peces exposades, comptaven amb un codi QR a l’etiqueta, que enllaçava directament amb l’anunci de l’article. Així doncs, aquesta era l’única manera que els usuaris tenien per poder adquirir «al moment» les peces en què estiguessin interessats.
- Tomé tensa la selecció
- La xacra de la corrupció Sánchez desafia Aldama a presentar proves i titlla de "fals" el seu relat
- Champions League Kika enlluerna en un Barça màgic
- Urbanisme La nova ronda de Sant Antoni provoca embussos d’autobusos
- Medi ambient El polit becfí, la primera au que s’extingeix a l’Europa continental
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- BAGES Construir amb llistons de fusta solidaris
- ANOIA Jorba celebra un mercat de productes de proximitat
- Ruta per la DO EMPORDÀ Perelada, temple del vi
- AGENDA DE BARCELONA Barcelona contra la violència masclista