Resultats
Línia Directa va guanyar el 15,9% menys fins al juny
La companyia d’assegurances, que va augmentar el 4% els seus ingressos, atribueix el descens a l’efecte de la inflació

Línia Directa va registrar un benefici net de 48,9 milions d’euros fins al juny, un 15,9% menys, afectat principalment per l’actual situació d’hiperinflació i el seu impacte en el cost de reparació i les indemnitzacions, mentre va elevar un 4% els seus ingressos per primes, fins a 474,8 milions d’euros, gràcies al «sòlid» creixement en clients i facturació en totes les línies de negoci (Autos, Llar i Salut).
D’aquesta manera, la companyia, que es va estrenar en borsa l’abril de l’any passat, multiplica per quatre l’increment que va registrar el 2021 davant el 2020 i torna a ritmes de creixement de la facturació previs a la pandèmia de la covid-19.
La cartera d’assegurats, per la seva banda, va augmentar un 3,8% i supera ja els 3,4 milions de clients, segons ha informat aquest divendres la companyia d’assegurances, que ha destacat que es tracta d’uns resultats que mostren un creixement «robust» dels volums de negoci en un mercat molt competitiu i una «excel·lent» gestió de la sinistralitat i les despeses en un context hiperinflacionari.
Notícies relacionadesAixí, en un context de mercat fortament competitiu i de debilitat en la venda d’automòbils, la facturació per primes del negoci d’Autos va créixer un 2,5% fins al juny, 0,2 punts més que el sector.
Per la seva banda, els ingressos tant de llar (+10,6%) com de salut (+13,4%) mantenen el seu «sòlid» creixement a doble dígit i gairebé dupliquen el creixement del mercat
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- FUTBOL Així és l’acord que el Reial Madrid va tancar amb Xabi Alonso fa mesos per lligar la seva arribada
- La successió de Francesc ¿Qui són els candidats a succeir el papa Francesc? Llista de cardenals ‘papables’
- Setmana Santa ¿Quins centres comercials obren avui Dilluns de Pasqua a Barcelona i Catalunya?
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- Nadal, Duplantis, Biles i Lamine triomfen en els Laureus
- el futur de la banqueta ‘MERENGUE’ El Leverkusen confirma que Xabi Alonso pot anar al Madrid
- Una altra derrota a Montilivi El Betis empeny el Girona al caire del precipici
- Llorenç Serra Ferrer: "Si jo fos el Barça, no em fiaria d’aquest Mallorca. És un equip molt sòlid"
- Apunt Aneu al cine