Així és el ‘Zara japonès’ que arriba a la Gran Via de Madrid
Tan sols per darrere del suec H&M i del líder de les cadenes de roba, Zara, el japonès Uniqlo és la tercera baula d’un exclusiu podi mundial.
La firma, amb botiga física al carrer de Serrano de Madrid des del 2019, fa ara un pas més en la disputa del mercat espanyol i ultima l’obertura de la seva segona ‘flagship’ de la capital en plena Gran Via, una de les vies més transitades d’Europa i on juguen els grans.
La botiga, situada en el número 37, ocupa l’edifici de l’icònic Palau de la Música, lloc on hi va haver el Cine Avenida o la sala de festes Pasapoga i que, més recentment, va allotjar fins al 2021 un H&M.
La de Gran Via 37 es convertirà en la més gran d’Uniqlo a Espanya, amb més de 2.000 metres quadrats distribuïts en quatre plantes.
Per a la seva estrena, anunciada per a les 10 del matí del pròxim 6 d’octubre, repartiran cafè i xurros gratis.
La seva sisena botiga espanyola
Notícies relacionadesUniqlo va aterrar al país el 2017 amb una primera botiga a Barcelona, al passeig de Gràcia. A la Ciutat Comtal va obrir també, consecutivament, al centre comercial Glòries, avinguda Diagonal i centre comercial la Maquinista. A Europa és present a nou mercats, amb un total de 68 establiments.
El creador Uniqlo és Tadashi Yanai, un visionari que va arrencar fent-se càrrec del negoci de roba masculina que tenia la seva família i que no ha parat de fer que creixi fins a convertir-lo en un imperi mundial.
- Anàlisi L’error no forçat que arrossega el fiscal
- Els diferents finançaments singulars Reivindicació històrica
- L’assessora de la Moncloa tenia dades del nòvio d’Ayuso abans de publicar-se
- Tribunals Primera querella contra la Guàrdia Civil per l’espionatge de Pegasus
- Acte de reconeixement L’antiga Convergència qualifica Pujol "pare de la nació" catalana