Referent del sector
El gegant de la impressió 3D Materialise obre seu a Barcelona
La companyia belga contracta per a la nova oficina 20 enginyers de ‘software’

Fried Vancraen (derecha), fundador de Materialise, visita las oficinas de la empresa catalana PAL Robotics. /
Barcelona es continua consolidant com un destí desitjat per grans empreses tecnològiques. La companyia belga Materialise, referent en el sector de la impressió 3D, va anunciar ahir que obrirà noves oficines a la capital catalana. De moment, comptarà amb 20 empleats, la majoria enginyers de software, una xifra que preveuen duplicar progressivament.
Fundada el 1990, Materialise és una firma pionera en una indústria especialitzada en el disseny i la producció de tota mena d’objectes tridimensionals. Actualment cotitza en el Nasdaq, l’índex borsari dels EUA, i la seva cotització supera els 314 milions de dòlars. L’any passat els seus ingressos es van situar en 232 milions d’euros. "Volem aprofitar els excel·lents desenvolupadors de software i l’ecosistema que hi ha a Barcelona", diu Fried Vancraen, fundador de Materialise.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Concert Califato 3/4 sedueix amb el seu folklore arribat del futur
- Conflicte La Mina reclama un pla per actuar en cas d’incidents greus
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Programa de celebració Badia apel·la a la memòria històrica per celebrar els seus 50 anys de vida
- El dret DE morir 358 persones van demanar l’eutanàsia a Catalunya el 2024